22 مرداد 1393
شماره خبر: 127290

برنامه‌های هفته دولت در استان البرز اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برنامه‌های هفته دولت در استان البرز اعلام شد


مسئول کمیته شورای اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان البرز، برنامه های این هفته را در استان اعلام کرد.
قباد نعمتی با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه های هفته دولت از تاریخ 2 شهریور ماه لغایت 8 شهریور برگزار می شود. وی افزود: برنامه های متنوعی برای این هفته تدارک دیده شده است و استاندار البرز در رأس هیئتی هر روز به یک شهرستان سفر خواهند داشت. نعمتی بیان کرد: بر اساس برنامه های تدوین شده در ستاد بزرگداشت هفته دولت، روز شنبه اول شهریورماه مقارن با آغاز این هفته،تجدید میثاق با امام راحل را خواهیم داشت؛ در این روز تمامی دستگاه های مسوول و کارکنان استانداری با پیر جماران بیعت دوباره دارند.
برگزاری مراسم روز کارمند
نعمتی افزود: در روز چهارم شهریورماه، همزمان با روز «کارمند» در استانداری شاهد برگزاری مراسم روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه خواهیم بود.
اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور مسئولان
وی ادامه داد:همچنین روز هفتم شهریور که با محوریت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه است حضورمدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل استانداری برای حضور در نماز جمعه است نعمتی گفت: روزهای سوم ، پنجم ، ششم و هشتم شهریورماه نیز هر روز در یکی از شهرستان های استان برنامه های ذیل تشکیل می شود:
تشکیل جلسه شورای اداری
* افتتاح پروژه های عمرانی در هر یک از شهرستانها
*دیدارهای مردمی
* سرکشی به خانواده معظم شهدا و کمیته امداد وبهزیستی
گفتنی است؛ در روز ششم هفته دولت علاوه بر بازدید شهرستانی همایشی نیز به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر از طرف دفتر امور بانوان و استانداری برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود