3 شهریور 1393
شماره خبر: 128039

مدیران بررسی نیازهای زیر بنایی را دراولویت قرار دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران بررسی نیازهای زیر بنایی را دراولویت قرار دهند


استاندار البرزازمدیران دستگاه های اجرایی خواست بررسی نیازهای زیربنایی را در مناطق مختلف این استان دراولویت کاری قراردهند.
سیدحمید طهاییˈ در نشست شورای ادارای شهرستان نظرآباد بدون اشاره به مصادیق نیازهای زیربنایی افزود: مسوولان در پرداختن به نیازهای اساسی مردم غفلت نکنند.
وی ادامه داد: درهفته دولت با حضور مدیران کل استان تلاش می کنیم در کنار گشایش طرح های عمرانی به بررسی مشکلات و خواسته های مردم بپردازیم. طهایی گفت: نگاه استاندارالبرز در قالب سیاست های دولت تدبیر و امید توجه به کارهای زیر بنایی و کاهش مشکلات مردم در بخش های مختلف است. وی مشارکت مردم در همکاری با مدیران دستگاههای اجرایی برای اجرای طرح های عمرانی و خدمات رسانی را ضروری دانست وافزود:بسیاری از مشکلات با مشارک مردم قابل حل است و استان تازه تاسیس البرز که حدود چهارسال از عمر آن می گذرد دارای چالش ها و مشکلات زیادی است. استاندار البرز از مدیران کل استان البرزخواست در بررسی مشکلات و نیازهای مطرح شده ازسوی مردم و مسوولان هر منطقه به ویژه شهرستان نظرآباد، اقدامات لازم به عمل آورند. امام جمعه نظرآباد دراین نشست گفت: این شهرستان طی سالهای گذشته مورد بی مهری قرارگرفته است .حجت الاسلام ˈ علی اکبروثوقی ˈ افزود: از استاندار جدید البرزکه در طول خدمت خود دراستانهای مختلف با انجام کارهای زیر ساختی از خود نام نیک به یادگار گذاشته است ، انتظار می رود غبار محرومیت و بی مهری را ازنظرآباد بزداید. وی از مدیران استان البرز خواست ضمن داشتن نگاه ویژه به شهرستان محروم نظرآباد ، به مشکلات کهنه این منطقه پایان دهند. وی افزود: 80 درصد مردم نظرآباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند درحالی که این شهرستان حتی یک بیمارستان تامین اجتماعی ندارد . حجت الاسلام وثوقی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی باید فرصت خدمت گذاری به مردم راغنیمت بشمارند، زیرا این فرصت درپرتو جانفشانی های شهدای گرانقدری همچون شهیدان رجایی و باهنر به دست آمده است. دراین آیین به مناسبت هفته دولت از سه دستگاه اجرایی برتر شامل بهداشت و درمان، آبفای شهری و محیط زیست نظرآباد تجلیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود