3 شهریور 1393
شماره خبر: 128067

تثبیت قیمت ارز پس از 8 سال در دولت تدبیر و امید رقم خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تثبیت قیمت ارز پس از 8 سال در دولت تدبیر و امید رقم خورد


استاندار البرز با اشاره به موفقیت برنامه های دولت یازدهم، گفت: تثبیت قیمت ارزپس از 8 سال دردولت تدبیر و امید رقم خورده است.
سید حمید طهایی پس از اقامه نماز ظهر در مسجد شهرستان نظرآباد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، موفقیت های دولت را در ابعاد ملی و بین المللی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:یکسال از مدت زمان انتخاب دولت تدبیر و امید گذشت، ظرف این یکسال متأسفانه شرایط خوبی وجود نداشت از یک سو مشکل منابع مالی دولت، تنگناهای اقتصادی وتحریم ها، شرایط دشواری را فرا روی دولت قرار داده بود. وی افزود: در این وضعیت دولت تدبیر کرد و مدیران با تجربه کشور را گردهم آورد؛در نهایت با درایت های مقام معظم رهبری و وحدت بین قوا دولت تدبیر و امید توانست از این شرایط سخت با موفقیت خارج شد. استاندار البرز تصریح کرد: در این دوره برخی تنش های دوره های قبل به رفاقت و دوستی تبدیل شد و امروز به قاطعیت می توان گفت که کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد. نماینده عالی دولت در استان البرزهمچنین با اشاره به تحقق حماسه بزرگ سیاسی که با رأی قاطع مردم محقق شد، نقش انتخاب آگاهانه را در تغییرات اقتصادی کشور تأثیرگذار دانست و افزود: انتخاب دکتر روحانی رئیس جمهوری کشور به دست مردم عاقل، باهوش، با تدبیر، در خط ولایت، زمینه ساز کاهش نرخ تورم در کشور بود؛ به نحوی که تثبیت قیمت ارز پس از 8 سال در دولت تدبیر و امید رقم خورد.  وی همچنین تزریق اسکان تجربه دوره های قبل را در بازار موجب تشدید تورم خواند و تصریح کرد: با تصویب لایحه دولت در مجلس محترم و خروج از بسته رکورد تورم شاهد تأثیرات آن در بازار خواهیم بود. استاندار البرز تدابیر دولت در عرصه بین المللی را نیز مورد اشاره قرر داد و گفت: در مجامع بین المللی نیز دولتمردان طی این مدت گام های بلندی را برداشته است، برخی عنوان می کردند تمام تحولات به نشست 5+1 بستگی دارد؛ در حالی که اینگونه نشد، حتی امروز شاهد پیگیری سرمایه گذاران و کلید زدن طرح های سرمایه گذاری هستیم.
طهایی بیان کرد: با این روند امروز تمامیتنش ها و تنشنج های دشمنان و اسلام ستیزی و ایران هراسیناکام ماند. استاندار البرز در محور دیگری از سخنان خود ماهیت سفر به شهرستانها را ارزیابی مسائل و مشکلات مردم دانست و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان تمامی مشکلات برطرف شود و آینده ای روشن و امیدوار کننده در انتظار مجموعه استان باشد. طهایی همچنین به پروژه های آماده افتتاح در این شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز در شهرستان نظرآباد دردومین روز از هفته دولت، بیش از 20 پروژه با 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده بهره برداری بود که تعدادی از آنها امروز افتتاح شد. وی در پایان دیدار با مردم شهرستان نظرآباد و سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، کمیته امداد و بهزیستی را از دیگر محورهای سفرشهرستانی برشمرد. مدیران شهرستان مباحث کلی و مسائل و مشکلات مطرح شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود