8 شهریور 1393
شماره خبر: 128315

رسانه های استان البرز در هفته دولت سنگ تمام گذاشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رسانه های استان البرز در هفته دولت سنگ تمام گذاشتند


استاندار البرز از تلاش رسانه ها جهت انعکاس و بازتاب برنامه های دولت قدردانی بعمل آورد.
سیدحمیدطهایی در هفتمین روز از هفته دولت، ضمن قدردانی از زحمات مسئولان در ایام هفته دولت، انعکاس و بازتاب فعالیت های دولت را در سلسله سفرهای شهرستانی بی بدیل دانست و اظهار داشت: در این یک هفته رسانه ها همپای مسئولان برای انعکاس و به تصویرکشیدن لحظه به لحظه برنامه های هفته دولت از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده اند.
وی با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران استان البرز در پوشش برنامه های هفته دولت، افزود: این هفته فرصت بسیار مناسبی بود تا دولتمردان کشور، در اقدامی فرانمادین برخی از فعالیت های انجام شده و طرح های در دست اجرا و برنامه هایشان را در معرض افکار عمومی بگذارند که در این راه، نقش رسانه ها، به ویژه رسانة دیداری و شنیداری، انکارناشدنی و بسیار حائز اهمیت بوده است و اگر نگاه تیزبین رسانه ها نبود شاید آنگونه که باید و شاید این تلاش ها انعکاس رسانه ای پیدا نمی کرد. مهندس طهایی حضور خبرنگاران خبرگزاری ها، سایت ها و پایگاه های خبری و همچنین رسانه های مکتوب استان البرز را در انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید چشم گیر ارزیابی کرد.
وی در پایان از کلیه صاحبان رسانه، خبرنگاران، عکاسان خبری، مرکز صدا و سیمای استان البرز به جهت تلاش های یک هفته ای در انعکاس دستاوردها قدردانی به عمل آورد.
شایان ذکر است، استاندار البرز به زودی مشروح برنامه ها و رهاوردهای هفته دولت در استان البرز را نیز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران تشریح خواهند کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود