27 شهریور 1393
شماره خبر: 129520

برگزاری جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در بخش آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در بخش آسارا


جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس با هدف تشریح برنامه های بازگشایی مدارس با حضور بخشدار آسار، نماینده اداره آموزش و پرورش، فرمانده پلیس راه کندوان و نهادهای متولی در بخشداری آسارا برگزار شد.
بخشدار آسارا آموزش و پرورش را مهم‌ترين نقش در تكوين و تعالي هويت دانش‌آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: براي اينكه بتوانيم كارآمدي در بازگشايي مدارس را ارتقا دهيم بايد همه اموري كه به هر نحو به جريان تعليم و تربيت مرتبط مي‌شود به دقت مد نظر قرار دهيم وضروری است همه مدیران با بهره گیری ا ز مشارکت اولیاء ، همکاران ودانش آموزان تلاش و همت خویش را در جهت اجرای مطلوب و بهینه مراسم بازگشایی که متقارن با هفته دفاع مقدس است بکار گیرند. عباس عبدالهی با تاکید بر توجه مدیران به فعالیتهای پرورشی وتربیت بدنی در رشد وشکوفا نمودن استعدادهای دانش آموزان گفت: همه اركان آموزش وپرورش و همچنین اداره امور ورزش و جوانان نقش موثري را برعهده دارند و باید برنامه های متنوع ای نسبت به سال های گذشته در جهت افزایش فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سطح مدارس ارائه نمایند. در این جلسه برنامه های بازگشایی مدارس مطرح و حاضران پیرامون این ویژه برنامه ها به بحث و گفت وگو پرداختند و پیشنهاداتی جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس در سطح منطقه ارائه گردید.
ماحصل این جلسه : ارائه لیست رانندگان و خودروهای سرویس از طرف آموزش و پرورش جهت همکاری و نظارت بایسته به پلیس راه و کلانتریها ، مراسم بازگشایی مدارس روز سه شنبه مورخ 1/7/93 در دو مدرسه شهید احرار پورکان و شهدای جاده چالوس نسا و در ایام شروع و تعطیلی مدارس کلانتریها و پلیس راه نسبت به استقرار نیرو در مدارس حاشیۀ جاده همکاری نمایند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود