1 مهر 1393
شماره خبر: 129846

ورزش، تهذیب و تحصیل باید سرلوحه کاردانش آموزان قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ورزش، تهذیب و تحصیل باید سرلوحه کاردانش آموزان قرار گیرد


نماینده مردم شهرستانهای کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: درسال تحصیلی جدید، دانش آموزان باید ورزش، تهذیب و تحصیل را سرلوحه کار خود قرار دهند.
عزیز اکبریان در آیین نواختن زنگ مهرو مقاومت در مدرسه الغدیر شهرک وحدت شهرستان فردیس افزود: مدرسه سنگر جهاد علمی و توسعه فردای کشور است و دانش آموزان با درس خواندن، تلاش و بهره گیری از امکانات و فناوری های جدید بایستی برای سربلندی ایران اسلامی بکوشند. وی ادامه داد: آینده کشور در دست دانش آموزان امروز است ، پس باید خود را به سلاح علم و دانش ومعنویت مجهز کنند. اکبریان اظهار کرد: همانطور که رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی از میهن اسلامی دفاع کردند، باید نسل امروز و آیندگان نیز پاسدار این کشور باشند. وی افزود: یک کشور قدرتمند نیازمند رشد و توسعه علمی است و تاکنون موفقیت علمی در برخی از عرصه ها توسط جوانان ایرانی کسب شده که باید بیش از گذشته در این زمینه تلاش کرد. فرماندار فردیس نیز در این آیین گفت: آموزش و پرورش یک پایگاه موثر و مقدس است و توجه بیش از پیش به این نهاد امری ضروری است. 'مهدی مهرور' افزود: معلمان در امر تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان نقش مهمی دارند و باید سعی کنند از پایه ، افرادی خلاق، فکور، جسور، دین مدار و ولایت مدار، پرورش دهند. وی بیان کرد: دانش آموزان از سرمایه های اصلی کشور هستند و باید دست به دست هم داد تا این قشر به بهترین شکل ممکن تحویل جامعه شود.
مهرور افزود: محصول و ثمره نظام تعلیم و تربیت، مدیرانی هستند که مسوولیت سکانداری نظام را برعهده خواهندگرفت. وی یادآور شد: امسال دانش آموزان شهرستان فردیس با کسب چهار رتبه کشوری قرآن در مدارس تیزهوشان وسمپاد، کسب مقام اول و دوم کشوری در مسابقات علمی تخصصی تربیت بدنی و پنج رتبه برگزیده قرآنی برای استان البرز افتخار آفرینی کردند. فرماندار فردیس گفت: امسال در 276 مدرسه ،حدود 80 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان مشغول به تحصیل شدند. مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج بر تقویت امور تربیتی و پرورشی در مدارس تاکید کرد و گفت: پرورش دانش آموزانی با مبانی دینی و تربیتی ، در آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود. فرشته فهمیده افزود: از معلمان سختکوش انتظار می رود بیش از گذشته به تعلیم و تربیت آینده سازان بپردازند. وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید 9 هزاردانش آموز کلاس اولی راهی مدرسه های این شهرستان شدند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود