6 مهر 1393
شماره خبر: 130083

دلسوزی حکومت‌های پادشاهی برای حقوق ملت‌ها خنده‌دار است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دلسوزی حکومت‌های پادشاهی برای حقوق ملت‌ها خنده‌دار است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دلسوزی‌های ظاهری و عوام‌فریبانه کشورهایی که با حکومت پادشاهی اداره می‌شوند، در موضوع حقوق بشر و حقوق ملت‌ها خنده‌دار است.
عزیز اکبریان اظهار داشت: طی بیش از 200 سال ملت‌های استقلال‌طلب و آزادی‌خواه در سراسر جهان مبارزات بی‌امانی را علیه حکومت‌های استعمارگر به ویژه انگلیس انجام داده و در نهایت نیز با کشته شدن هزاران آدم بی‌گناه، ممالک مستعمره انگلیس به استقلال رسید. وی تصریح کرد: در تاریخ ایران اسلامی نیز شاهد هستیم که در سالیان متمادی، حکومت استعمارگر روباه پیر با سوء استفاده از حکام و پادشاهان ضعیف و زبون ایرانی، منابع ملت ایران را به غارت برده و از هیچ توطئه‌ای علیه مردم ایران فروگذاری نکرده است.
این مسئول افزود: این حکومت زورگو و استکباری در ایران دست به جنایات بسیاری از جمله کودتا زده و به همین دلیل نام انگلیس در تاریخ ایران همواره با نفرت ملت ایران همراه است. اکبریان تاکید کرد: این نفرت مربوط به نسل‌های گذشته نیست و امروزه و با وجود آنکه بیش از سه دهه است که دست انگلیسی‌ها از منابع و ثروت ملت ایران قطع شده، باز هم مردم ما از حکومت استعمارگر انگلیس نفرت دارند. وی با اشاره به اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل علیه ملت ایران گفت: یک نکته در این سخنان جالب بوده و آن هم این است که این فرد گفته ایران باید رفتار خود را با مردمش تغییر دهد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دلسوزی‌های ظاهری و عوام‌‌فریبانه کشورهایی که با حکومت پادشاهی اداره می‌شوند، در موضوع حقوق بشر و حقوق ملت‌ها خنده‌دار است. اکبریان گفت: این فرد به جای آنکه از ادبیات سخیف علیه ملتی بزرگ، مومن، انقلابی و متمدن ایران استفاده کند، بهتر است به فکر رفع مشکلات مردم انگلیس باشد که امروز در اوج رکود اقتصادی به سر می‌برند. وی در پایان اظهار داشت: مردم ما به زودی پاسخ یاوه‌سرایی‌های استعمارگران را می‌دهند و اجازه نمی‌دهند، عده‌ای زورگو با ادبیات سخیف در مورد کشورمان سخن بگویند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود