7 مهر 1393
شماره خبر: 130198

ششمین دیدار مردمی استاندار البرز تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ششمین دیدار مردمی استاندار البرز تشکیل شد


استاندار البرز در ششمین دیدار مردمی خود با 30 نفر از شهروندان از قشرهای مختلف، پای مسائل و مشکلات نشست و دستور رفع پیگیری آنها را صادر کرد؛ یکی از انتظارات استاندار نیز از مدیران تشکیل دیدارهای مردمی در سایر شهرستانهای استان بود.
ششمین دیدار مردمی استاندار البرز با جمعی از شهروندان در سالن شهدای دولت استانداری شکل گرفت. استاندار البرز در حاشیه این دیدار در گفتگو با واحد خبر اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز در تبیین تشکیل دیدارهای مردمی مسئولان گفت: در شیوه و خط مشی حکومت اسلامی، مدیریت مورد قبول بزرگان دین را باید در جامعه اعمال کنیم. وی با اشاره به دیدگاه های حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر در باب حکومت داری خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ نباید مسئولان را از پرداختن به امور کوچک غافل سازد اما با فرصتی که در اختیار داریم باید در جهت رفع گرفتاری های مردم تلاش کنیم.
دیدارهای مردمی در شهرستانهای استان تشکیل شود
مهندس طهایی تصریح کرد: انتظار می رود کلیه مدیران استان و شهرستانها، در دستگاه های اجرایی، دیدارهای مردمی را به عنوان تکلیف، در حوزه اجرایی خود داشته باشند تا بخشی از مشکلات مردم در شهرستانها مرتفع شود و اگر مسائل پیچیده تر از حل شدن در شهرستانها بود با مجموعه مدیریت استان در میان گذاشته شود. وی با حایز اهمیت دانستن برگزاری دیدارهای مردمی، افزود: درجریان سلسله دیدارهای مردمی، امروز نیز دیداری با اقشار مختلف مردم به منظور رفع مشکلات تشکیل شد و انتظار ما نیز این است که مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز دیدارهای مردمی خود را در شهرستانها آغاز نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود