20 مهر 1393
شماره خبر: 130466

نمود مدیریت جهادی در کارنامه عمرانی مدیریت شهری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمود مدیریت جهادی در کارنامه عمرانی مدیریت شهری کرج


نمایندگان مردم کرج در خانه ملت طی گفتگوهای جداگانه با خبرنگاران ما، بر نمود "مدیریت جهادی" در کارنامه عمرانی مدیریت شهری تاکید کرده و آن را مصداق بارز خدمت بی منت به شهروندان ارزیابی کردند.
عزیز اکبریان بیان کرد: در شرایط کنونی که فضای اقتصادی حاکم بر دولت مساعد نیست و قوه مجریه با اولویت های بندی های خاص نسبت به تخصیص اعتبار به پروژه های عمرانی، خدماتی، بهداشت و درمان، ورزشی و فرهنگی اقدام می نماید، شهرداری کلانشهر کرج با اتکا به مشارکت شهروندان و بهره گیری از تسهیلات بانکی موفق به گذر از شرایط سخت شده و خوشبختانه شاهد بهره برداری پیاپی از پروژه های عمرانی در سطح مناطق دوازده گانه کلانشهر کرج هستیم. عضو خانه ملت اضافه کرد: منطقه 12 که آخرین ایستگاه بهره برداری از پروژه های عمرانی می باشد، دارای چند بخش بسیار محروم و کم برخوردار است که انتظار نمایندگان ملت توجه به توسعه متوازن شهر و محرومیت زدایی از محلات محروم است. اکبریان تاکید کرد؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به سهم خویش در مباحث کلان مدیریت شهری حمایت ها و پیگیری های لازم را انجام می دهند و بویژه در بحث قطار شهری و احداث تقاطع های غیر همسطح در کنار مسئولان شهری ایستاده ایم و به رفع موانع پیش رو کمک می کنیم. وی با بیان اینکه در شرایط کنونی نمی توان زیاد روی کمک مالی دولت حساب باز کرد، مسئولان شهری را به سمت مشارکت فعال با بخش خصوصی دعوت کرد و آورد: آنچه امروز و در راس آن کلانشهر کرج بدان نیاز مبرم دارد تغییر نگاه ها نسبت به مقوله حساس سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی است؛ چرا که با گارد بسته نمی توان توفیقی حاصل کرد و نسبت به ارتقای زیر ساخت ها با بهره از پتانسیل های سرگردان در جامعه اقدام نمود.
هنر مسئولان شهری ایجاد تعادل میان نیازها و امکانات است
محمدجواد کولیوند دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت: متاسفانه عمق محرومیت ها در بخشی هایی از کرج من جمله منطقه 12 تا حدی زیاد است که برای تقویت این مناطق باید اعتبار کلانی تخصیص داد و شرایط بهتری برای زندگی ساکنین ایجاد کرد. وی ادامه داد: در سالهای اخیر برخی مناطق شهری کرج هر روز از نظر امکانات و خدمات مجهزتر شده و برخی دیگر فرصت رشد و توسعه را از دست داده اند که هنر مسئولان شهری باید ایجاد توازن و تعادل میان نیازها و امکانات و تقسیم عادلانه فرصت ها در سطح شهر باشد. کولیوند با تشکر از فعالیت های شورای چهارم کرج و شهردار این کلانشهر به جهت تلاش برای ارایه خدمات جهادی به شهروندان، رضایتمندی خود از برآیند عملکردها را اعلام کرد. به گفته نماینده مردم کرج در خانه ملت، بافت های فرسوده، ترافیک و آلودگی هوا، مترو، آسیب های فرهنگی و اجتماعی، توسعه خدمات الکترونیکی، تقویت فضاهای فرهنگی و ورزشی، توجه ویژه به مشکلات جوانان و... مهمترین اولویت های مدیریت شهری در مقطع کنونی به شمار می روند که با یک همکاری استانی می توان به رفع آنها در بازه زمانی کوتاه و میان مدت امیدوار بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود