6 آبان 1393
شماره خبر: 130812

رفع مشکلات ترافیکی نیازمند حمایت دولت است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رفع مشکلات ترافیکی نیازمند حمایت دولت است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید منابع مالی بیشتری را برای رفع مشکلات ترافیکی اختصاص دهد گفت: این موضوع مهم در مجلس شورای اسلامی در اولویت کاری نمایندگان قرار گرفته است.
محمد جواد کولیوند' افزود: ترافیک در ورودی کرج و خیابانهای اصلی این کلانشهر که زمان آن را باغ شهر می نامیدند مردم را کلافه کرده است. وی با اشاره به رویکرد جدی دولت 'تدبیر و امید' در جلب رضایت مردم از دولت یازدهم خواست تا به رفع مشکلات ترافیکی آزاد راه تهران – کرج که در ترافیک کلانشهر کرج موثر است، توجه جدی داشته باشد. نماینده مردم کرج ، پروژه اتوبان همت و اتصال آن به استان البرز را یکی از پروژه های مهم که با اتمام آن می توان معضلات ترافیکی کشور و راههای مواصلاتی پایتخت را برطرف کرد عنوان کرد و خواستار توجه جدی دولت به این مهم شد. وی با بیان اینکه تذکر جدی از سوی نمایندگان ملت در خصوص این پروژه مهم کشور به وزیر راه و شهرسازی و دولت داده شده است، ادامه داد: تاخیر در اتمام پروژه اتصال همت به کرج سبب افزایش بار ترافیکی آزاد راه تهران – کرج شده که تبعات منفی ان گریبانگیر استان البرز نیز است. کولیوند خاطرنشان کرد: استان البرز شاهراه محورهای ارتباطی کشور بشمار می رود که تاخیر در اجرای بسیاری از پروژه های ملی بر بار ترافیکی آن افزوده است و این امر توجه بیش از پیش دولت را می طلبد.
مرکزالبرز ورودی 9 استان غربی کشور است
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به ایرنا گفت: 9 استان غربی کشور از مرکز استان البرز (کرج) برای تردد به سایر نقاط کشور استفاده می کنند و این درحالیست که این استان با 3درصد راههای کشور، بار ترافیکی 17 درصد ترددها ی کشور را تحمل می کند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: یکی ازموضوعاتی که پس از ترافیک گریبانگیر کشور و حتی استان البرز می شود موضوع بازسازی مدارس است که درصورت بی توجهی به یک معضل لاینحل تبدیل می شود. کولیوند در ادامه با اشاره به سفر اخیر وزیر نیرو به استان البرز و افتتاح سیستم پساب کشاورزی در منطقه ماهدشت کرج از توجه وی به مشکلات مردم البرز و اتخاذ تصمیم سازنده در بحث حق آبه استان البرز تشکر کرد و گفت این تصمیم سبب رضایت بیش از پیش کشاوران این منطقه شده است. وی همچنین از اقدام وزیرمحترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی در توجه به نیازهای بهداشتی و درمان مردم استان البرز تشکر و قدردانی کرد و افزود تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی دولت در استان البرز از محورهای سخنرانی میان دستور وی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بوده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود