10 آبان 1393
شماره خبر: 131066

دیدار فرماندار شهرستان فردیس با قهرمان پارا آسیایی اینچئون

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار فرماندار شهرستان فردیس با قهرمان پارا آسیایی اینچئون


فرماندار، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس و جمعی از مسئولین شهرستان با امیر جعفری ارنگه مدال آور طلا در مسابقات وزنه برداری پارا آسیایی 2014 اینچئون دیدار و گفتگو کردند.
مهرور در این دیدار گفت : به اهتزاز درآمدن پرچم نظام اسلامی در رویدادهای ورزشی و افتخارآفرینی فرزندان این سرزمین به ویژه جانبازان و معلولان سرافراز ایثارگری در قالب جدید است که همه باید به آن افتخار کنیم. وی ضمن تبریک به ایشان و خانواده و مردم ولایت مدار شهرستان فردیس، این افتخار را سبب شادی ملت ایران دانست و گفت : موفقیت‌های ورزشی جانبازان و معلولین شادمانی مردم فهیم و قدرشناس ما را دو چندان می‌کند. مهرور بیان داشت : جانبازان و معلولین ما همان قشر شریفی هستند که دیروز در میدان دفاع و امروز با کسب توفیقات علمی، ورزشی و ... موجب عزت روزافزون کشور و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران می‌شوند. ایشان اظهار داشتند که شهرستان فردیس و تبع آن استان البرز قابلیت‌های خود در عرصه ورزش را به جهانیان نمایانده است و امیدواریم با به بهره‌برداری رسیدن تدریجی اداره کل ورزش و جوانان استان و مشارکت مستمر قهرمانان و پهلوانان ورزشی ما در انتقال تجربیات خود به ورزشکاران نوجوان و جوان توفیقات بزرگتری برای آینده ورزش شهرستان و استان رقم بخورد. جعفری نیز اظهار داشت : از اینکه هموطنان عزیزم را درمسابقات اینچئون شاد کردم، خرسندم و امیدوارم در مسابقات جهانی در پیش رو با حمایتهای مردم و مسئولان بتوانم بار دیگر برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنم.
در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود و سپاس از سوی مسئولین به امیر جعفری ارنگه مدال آور طلا در مسابقات وزنه برداری پارا آسیایی 2014 اینچئون تقدیم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود