14 آبان 1393
شماره خبر: 131174

حضور استاندار البرز در مراسم هیئت های عزاداری حسینی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور استاندار البرز در مراسم هیئت های عزاداری حسینی


استاندار البرز شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان كربلا امام حسين (ع) و یاران باوفای ایشان که در تکایا و هیئات مذهبی در حال برگزاری است، حضور یافت.
مهندس سیدحمیدطهایی در شب تاسوعای حسینی، در حالی که جمعی از مسئولان نیز وی را همراهی می کردند، در تعدادی از تکایا و هیئات مذهبی استان حضور یافت و در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در جمع سوگوران حسینی به عزاداری پرداخت. وی در این مراسم، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، بر لزوم تلاش در جهت بهره مندي از فيوضات اين ايام تاكيد كرد. استاندار البرز با بیان اینکه قیام عاشورا پیام های فراوانی به همراه داشته و همواره در تاریخ ماندگار است، تصریح کرد: حماسه جاودان عاشورا پیوسته همچون مشعلی فروزان بر تارک تاریخ می درخشد و بر جان تشنگان حقیقت و ره پویان سعادت نورافشانی می کند. وی افزود: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، مبارزه حق طلبانه خود را با خط سرخ شهادت بر لوح زرین حیات انسانی با زیباترین صورت نگاشت تا همواره آزادگان، جوانمردان و عدالت خواهان آن را سرلوحه عمل خویش قرار دهند.
مهندس طهایی در ادامه بیان کرد: اگر عمر را به چهار فصل تشبیه کنیم و در سه فصل نخست به خوبی عمل کرده باشیم در زمستان و فصل پیری از مواهب نیکی های بهار جوانی بهره مند خواهیم شد. وی خاطرنشان کرد: هر سال که می گذرد بیشتر شاهد باشکوهتر برگزار شدن مراسم این ایام هستیم و همین امر نیز خود حاکی از عشق و محبت و ارادت خاص مردم به اباعبدالله الحسین(ع) است. در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به نوحه خوانی و عزاداری پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود