15 آبان 1393
شماره خبر: 131244

كلنگ احداث رمپ و لوپ ورودی اتوبان شهر گلسار به زمین زده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

كلنگ احداث رمپ و لوپ ورودی اتوبان شهر گلسار به زمین زده شد


فرماندار شهر ستان ساوجبلاغ در مراسم کلنگ زنی پروژه رمپ لوپ ورودی اتوبان تهران – قزوین به داخل شهر گلسار که به زودی اجرایی می شود از تلاش و پیگیری شهرداری و شورای اسلامی این شهر در ارائه خدمات به شهروندان این شهر قدر دانی کرد.
ابوالقاسم پالیز گیر با بیان اینکه با احداث این رمپ ها میزان تصادفات برای ورودی و خروجی این شهر کاملا" استاندارد و از میزان تصادفات بصورت قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یا فت افزود : علاوه بر ساکنان گلسار بیش از 30 روستای دشت ساوجبلاغ نیز از این رمپ می توانند به سهولت استفاده نمایند که در میزان سوخت و وقت مردم نیز صرفه جویی خواهد شد.
وی طرح بعدی در این منطقه را اجرای ایستگاه ماموت ذکر کرد وگفت : با حضور پیمانکاران کار آن آغاز شده و نقش بسیار مهمی برای تردد ساکنان گلسار ایفا خواهد کرد. شهردار گلسار نیز از توجه فرماندار به شهر جدید التاسیس گلسار و مردم شهید پرور این شهر قدر دانی کرد. حمید کیا روستا افزود: این پروژه به صورت فاز بندی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان که برآورد گردیده رسماً شروع عملیات اجرایی آن آغاز به کار نموده است و همچنین ضمن اجرای پروژه مذکور و اجرایی شدن بلوار آیت اله طالقانی و اتصال آن به بلوار امام رضا (ع) در برنامه کاری این پروژه خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود