25 آبان 1393
شماره خبر: 131818

عملکرد 69 دستگاه اجرایی در البرز ارزیابی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عملکرد 69 دستگاه اجرایی در البرز ارزیابی شد


مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز از ارزیابی عملکرد 69 دستگاه اجرایی این استان در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع خبرداد.
'فریبرز همدانی'افزود: طرح ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی دراجرای طرح تکریم ارباب رجوع از تیرماه جاری با ابلاغیه ای ازسوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری ابلاغ شد. وی با بیان اینکه این طرح در 24 شاخص مورد توجه قرار گرفته ادامه داد: دستگاههای اجرایی که در البرز این شاخص ها را توجه نداشته اند تذکرات لازم را دریافت کردند. همدانی خاطرنشان کرد: فرصتی به این دستگاههای اجرایی برای اجرای شاخص های طرح تکریم ارباب رجوع داده شده که درصورت عدم انجام در نمره ارزشیابی آنها تاثیرگذار خواهد بود. وی اضافه کرد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح ارزیابی درشهرستانهای استان البرز ابلاغیه ای به فرمانداران نیز برای این هدف مهم ارایه شده است. همدانی ، اصلاح فرایندها در ارتباط با مراجعان ، تخصیص فضای اداری مناسب و امکانات برای ارباب رجوع ، رعایت ادب و نزاکت ،استخراج مشکلات دستگاه اجرایی به منظور ارایه خدمات بهتر و الکترونیکی کردن خدمات اداری با هدف کاهش مراجعات حضوری مردم را از جمله شاخص های ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.
عملکرد دستگاههای اجرایی البرز در 36 شاخص ارزیابی می شود
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز همچنین از اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور خبرداد و افزود: دراین راستا نیز عملکرد دستگاههای اجرایی این استان در 36 شاخص ارزیابی می شود . وی افزود: این شاخص ها درشش محور صیانت از حقوق مردم وسلامت اداری ، نظارت و ارزیابی توسعه فرهنگ سازمانی ، فناوری های مدیریت ، مدیریت سرمایه انسانی ، ارایه خدمات عمومی درفضای رقابتی و توسعه دولت الکترونیک است. همدانی گفت:عملکرد دستگاههای اجرایی بصورت میدانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود