3 آذر 1393
شماره خبر: 132368

تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تشکیل تعاونی ها در روستاها

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تشکیل تعاونی ها در روستاها


فرماندار ساوجبلاغ در جلسه شورای اداری بر تشکیل تعاونی های روستایی تاکید کرد و گفت سیاست دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال در روستاها و انگیزه بیشتر برای زندگی ساکنان و جلو گیری از مهاجرت است.
ابوالقاسم پالیز گیر افزود: طرح توانمند سازی و آموزش مهارت روستائیان و عشایر با هدف ایجاد اشتغال در روستاها یکی از طرح های مهم دولت است که با تشکیل تعاونی وآورده اشخاص 3برابرتسهیلات از سوی دولت پرداخت خواهد شد. وی در ادامه سخنان خود از مدیران ادارات خواست بدنبال حواشی نباشند و قصدشان را برای خدمت به مردم جدی تر از گذشته دنبال کنند . پالیز گیر افزود فرصت ها اندک است و تمدید هم نخواهد شد مدیری که در زمان تصدی نتواند به وظیفه خود به درستی انجام وظیفه کند دچار تاسف و و ادوه خواهد شد . وی با قدر دانی از اداره کل برق استان البرز و توضیحات ایشان در خصوص و ضعیت انرژی از ادارات خواست نهایت صرفه جویی را در حامل های انرژی داشته با شند .
فرماندار ساوجبلاغ به مفاسد اذاری هم اشاره ای کرد و گفت شورای تامین شهرستان با جدیت با رانت و مفسده مقابله می کند و با هیچ کس تعارف ندارد. پالیز گیر از آمادگی اجرای طرح ابلاغیه جهادی در خصوص برق توسط ادارات و نهادها اعلام کرد و گفت پایبندی به این طرح یعنی پیشبرد اهداف دولت و صرفه جویی در مصرف برق وی از شوراهای اسلامی ائمه جمعه خواست تا این طرح را به مردم معرفی کنند تا شاهد کاهش مصرف انژی و صرفه جویی در جامعه باشیم . فرماندار ساوجبلاغ با قدر دانی از اداراتی که در سر شماری کشاورزی نهایت همکاری را داشتند افزود ساوجبلاغ توانست با اجرای صحیح و به موقع رتبه اول استان را از آن خود کنند. وی گفت 11664بهره بردار در سر شماری این دوره شناسایی و آمار گیری شده است قبل از سخنان فرماندار ساوجبلاغ امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ، مدیران کل پست و برق استان البرز سخنرانی کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود