3 آذر 1393
شماره خبر: 132374

فرمانداری فردیس توانایی واگذاری زمین به ادارات را ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرمانداری فردیس توانایی واگذاری زمین به ادارات را ندارد


فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه براساس قانون همه ادارات‌کل موظف به راه‌اندازی ادارات خود در فردیس هستند، گفت: فرمانداری فردیس توانایی واگذاری زمین برای راه‌اندازی ادارات را ندارد.
مهدی مهرور اظهار داشت: بعد از اینکه حکم رسمی تأسیس یک شهرستان به تأیید می‌رسد همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات‌کل موظف به احداث ادارات شهرستانی خود هستند.
وی با اشاره به اینکه اداره‌کل پزشکی قانونی البرز موظف به احداث اداره خود در فردیس است، افزود: این اداره‌کل باید با اجاره مکانی نسبت به تجهیز امکانات و تامین نیروی‌ انسانی خود اقدام کند. مهرور با اشاره به اینکه هرگونه اقدامی مبنی بر احداث شهرک ادارای و واگذاری زمین به ادارات شهرستان، اداره پزشکی قانونی را نیز در‌بر می‌گیرد اما تا آن زمان هیچ کمکی در این زمینه نمی‌توانیم انجام دهیم، خاطرنشان کرد: براساس قانون همه ادارات از جمله اداره پزشکی قانونی البرز موظف به استقرار در شهرستان فردیس هستند. فرماندار فردیس با بیان اینکه اکثر ادارات این شهرستان استیجاری هستند، خاطرنشان کرد: فرمانداری فردیس توانایی واگذاری زمین برای راه‌اندازی ادارات را ندارد و این وظیفه برعهده ادارات کل است. وی با اشاره به صحبت‌های مدیرکل پزشکی قانونی البرز مبنی بر اینکه بیش از 40 درصد از مراجعات پزشکی قانونی البرز را ساکنان فردیس تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: این امر بیانگر اهمیت ویژه احداث و راه‌اندازی این اداره در شهرستان فردیس است. مهروربا بیان اینکه مکاتبات لازم به منظور اعلام آخرین وضعیت با ادارات‌کل صورت گرفته است، اظهار داشت: اداره‌کل پزشکی قانونی البرز همانند سایر ادارات ملزم به تامین اعتبار لازم برای راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی فردیس است. فرماندار فردیس با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، خاطرنشان کرد: در بازدید‌های دوره‌ای از ادارات شهرستان درصدد رفع مشکلات و کسب رضایت‌مندی مردم هستیم. پیش از این مدیرکل پزشکی قانونی البرز گفته بود در جلسات متعدد برگزارشده مبنی بر تامین فضای فیزیکی توسط فرمانداری این شهرستان، بنا شد با رفع این مشکل تجهیزات مناسب برای ارائه خدمات توسط پزشکی قانونی تامین شود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود