5 آذر 1393
شماره خبر: 132523

ضرورت برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در استان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ضرورت برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در استان


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همه خدمات قابل برون‌سپاری خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند.
عباداله کامکار با بیان این مطلب در حاشیه افتتاح محل جدید انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان البرز اظهار داشت: ضوابط و مقررات جاری دفاتر پیشخوان هم توسط شورای عالی اداری ریاست جمهوری و هم از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان ها ابلاغ شده است. وی افزود: دفاتر پیشخوان به منظور کاهش تصدی‌گری، کوچک‌سازی دستگاه‌های اجرایی و چابک‌سازی آنها و اصلاح نظام اداری ایجاد شده‌اند. کامکار گفت: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان، از امسال جزو شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید پس از مطالعه و بررسی، برای چابک‌سازی سیستم اداری بخشی از فعالیت خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند و از این طریق به تقویت بخش خصوصی و اشتغالزایی در استان بپردازند. وی با بیان اینکه افزایش چابکی دولت، دسترسی به خدمات با کیفیت دولتی، افزایش کارایی پرسنل دستگاه های اجرایی، کاهش ارتباط ارباب رجوع و کارمندان از جمله نتایج پیش روی یک دولت الکترونیک است، تصريح كرد: با توجه به اینکه استاندار البرز به شکل گیری دولت الکترونیک در استان تاکید دارد از این رو امید است به نقطه مطلوبی برسیم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود