24 مهر 1391
شماره خبر: 13271

برخورد جدی با متصرفان ساخت و ساز در اراضی کشاورزی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برخورد جدی با متصرفان ساخت و ساز در اراضی کشاورزی

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت عمرانی فرماندار نظرآباد بر برخورد جدی با متصرفان ساخت و ساز در اراضی کشاورزی در این شهرستان تأکید کرد.
امیر منصور توده روستا در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: عده‌ای سودجو و فرصت طلب با تغییر کاربری به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده و مشکلاتی را برای مردم و شهروندان ایجاد می‌کنند. وی ادامه داد: البته فرمانداری با نظارت و کنترل دقیق و اشراف داشتن در منطقه عوامل اینگونه ساخت و سازها را سریعا شناسایی کرده و اقدام به تخریب اینگونه ساخت و سازها می‌کند. معاون فرماندار نظرآباد تأکید کرد: در این راستا 50 ساخت و ساز غیرمجاز که با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی انجام شده بود تخریب و عوامل آن دستگیر شدند. توده روستا با بیان اینکه یکی از عوامل اساسی تهدید کننده بخش کشاورزی تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی است، افزود: اینگونه تغییر کاربری که اغلب به شکل خانه، باغ و صرفاً جهت خوش‌نشینی برخی اشخاص صورت می‌پذیرد،‌ ناخواسته خطری بزرگ و جدی برای تامین امنیت غذایی و تولیدات کشاورزی شهرستان، استان و کشور محسوب می‌شود. وی گفت: برای جلوگیری از اینگونه تخریب‌ها باید تدابیر اساسی اتخاذ شود. توده روستا تأکید کرد: کشاورزان و باغداران شهرستان نظرآباد باید در حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی دقت لازم را داشته باشند و با دستگاه‌های ذیربط همکاری کنند. سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری گفت: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان نظرآباد در دهستان‌های تنکمان و نجم‌آباد با حکم قطعی دستگاه قضایی 50 مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شد.




منبع: خبرگزاری فارس

ميهمان
پاسخ 28/07/1391 - 19:34 پناهی
عوام فریبی نکنید اگر راست می گوید جلوی پروزه گردشگری ایرانیان که در گستره ای به مساحت 120 هکتار و بر روی اراضی کشاورزی و باغات مکانیابی شده و با ادامه ان تمامی اراضی کشاورزی و باغات منطقه در چرخه بورس بازی و تخریب قرار خواهد گرفت اقدامی نماید.

پناهی 09122684880

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود