12 آذر 1393
شماره خبر: 132948

وضعیت کاری مراکز ترک اعتیاد درفردیس بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وضعیت کاری مراکز ترک اعتیاد درفردیس بررسی شد


فرماندار و سایر مسوولان شهرستان در یک گردش کاری ، وضعیت فعالیت 16 مرکز ترک اعتیاد را در این شهرستان از نزدیک مورد بررسی قراردادند.
'مهدی مهرور'در حاشیه بازدید از کمپ های ترک اعتیاد فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: معضل اعتیاد ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است که باید به نحو مطلوب خشکانده شود.
وی بیان کرد: فعالیت مناسب و موثر مراکز ترک اعتیاد در فردیس و سایر مناطق کشورمی تواند در کنترل اعتیاد در جامعه موثر واقع شود. فرماندار فردیس اظهار کرد: اگر مراکز ترک اعتیاد به وظایف خود را به خوبی انجام دهند شاهد بازگشت نجات یافتگان از دام اعتیاد به این مواد خطرناک نخواهیم بود. وی با بیان اینکه مراکز ترک اعتیاد در کنار برنامه های فرهنگی و درمانی ، آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای را برای مددجویان درپیش گرفته اند، گفت: این رویه می تواند به ایجاد شغل آبرومندانه برای بهبود یافتگان کمک کند. مهرور با گلایه از مسوولان اداره کل بهزیستی استان البرز به خاطر تاخیر در راه اندازی اداره بهزیستی فردیس افزود: انتظار می رود با تاسیس این اداره مراکز ترک اعتیاد و مددجویان بهزیستی بتوانند در منطقه فردیس خدمات لازم را دریافت کنند. همانطور که اشاره شد اکنون در شهرستان فردیس 16 مرکز ترک اعتیاد داری مجوز از مراجع ذی صلاح فعالیت دارند ، که به صورت میانگین هر مرکز حدود 50 نفر تحت پوشش درمان قرار داده اند. در این بازدید که اعضای شورای تامین شهرستان فردیس حضور داشتند، مشکلات کمپ های ترک اعتیاد مورد بررسی قرار گرفت . شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج قرار دارد. این شهرستان یکی از مناطق آسیب پذیر استان البرز دربخش مسایل اجتماعی است که طبق آمار از فروردین تا اواخر آبان ماه جاری بیش از یک تن مواد مواد دراین شهرستان توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود