15 آذر 1393
شماره خبر: 133087

مذاکره تنها گزینه 1+5 است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مذاکره تنها گزینه 1+5 است


نماینده عالی دولت در استان البرز نقش نسل جوان و بالاخص دانشجویان را در کنار دولت، بسترساز تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دولت اعتدال اهل منطق و گفتگو است و همین امر نیز موجب شده تا مذاکره تنها گزینه 1+5 باشد.
سیدحمید طهایی که در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو در دانشگاه محیط زیست کشور در استان حضور یافته بود، ضمن گرامیداشت 16 آذر ( روز دانشجو) با اشاره به نقش جوانان در برهه های تاریخی کشور، اظهار داشت: دو حماسه انقلاب اسلامی و پیروزی در برابر ارتش تا به دندان مسلح عراق، با هدایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معجزه ای را توسط جوانان این سرزمین رقم زد که تا تاریخ تاریخ است، در حافظه بشریت جاودانه خواهد بود؛ این قشر همواره در طول تاریخ ردپای مانایی از خود به یادگار گذاشته اند.
وی این حرکت را تداوم بخش در برهه کنونی دانست و با تعمیم بخشیدن این امر به شرایط کنونی کشور تصریح کرد: امروز که شدت تحریم ها مضاعف شده بار دیگر نسل جوان در میدان وکارزار مبارزه با دشمنان حضوری پر رنگ دارد و نمی توان این نقش را نادیده انگاشت. نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه دشمن نتوانست با شدت بخشیدن به تحریم ها به اهداف خود دست یابد، افزود: سناریوها و تئوری های ایران هراسی و.. دیگر در جهان هم جواب نمی دهد، افزود: امروز همه دنیا می دانند که ابران اهل منطق ، گفتگو و نرمش و انعطاف سیاسی است و تحت این شرایط است که مذاکره تنها گزینه گروه 1+5 شده است. استاندار البرز ادامه داد: با تلاش و همراهی مسئولان و اقشار مختلف کشور، دولت تا پایان سال جاری بخشی از موانع را میان برخواهد داشت. وی افزود: محیط دانشگاه بستری برای تحقق برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید است و انتظار می رود مسئولان در محیط فرهنگی دانشگاه ها نیز با اشراف به این امر برنامه ریزی های کلان و محوری داشته باشند. طهایی گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به قشر فرهیخته و دانشجو در کشور دارد و اولویت نمایندگان دولت نیز در این استان توجه به دانشجویان بعنوان اقشاری است که همواره صاحب ایده ها و طرح های بدیع هستند و میتوان از این ظرفیت در تحقق برنامه های دولت و در نهایت تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی بهره مند شد. وی در پایان ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، دانشجویان را قشر روشنفکر و پیشرو در جامعه خواند و خاطر نشان کرد: 16آذر نقطه عطف جنبش دانشجویی ، نمایانگر روح استکبار ستیز، استقلال خواهی، عدالت طلبی و آزادی خواهی دانشجویان ایرانی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود