19 آذر 1393
شماره خبر: 133416

البرز پایلوت اجرای طرح های اجتماعی در کشور شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز پایلوت اجرای طرح های اجتماعی در کشور شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه مطالعات جامعی در رابطه با مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی در استان در حال انجام است، تصریح کرد: کلیه طرح ها پس از ارائه به پایتخت به عنوان نقشه راه در کشور کلید خورد و البرز امروز..
پایلوت اجرای طرح های مختلف در حوزه های اجتماعی و فرهنگی شده است، که ساماندهی افاغنه نیز یکی از این موارد بشمار می رود. حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب در کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز اظهار داشت: یکی از اولویت ها که از مدت ها پیش در دستور کار این معاونت قرار گرفته فرایند مطالعه و برنامه ریزی پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی بوده است و طرح های متعددی نیز در این رابطه به وزارت کشور ارسال شده که در این رابطه هر طرح ارائه شده پایلوت کشوری می شود. وی افزود:فرایند ساماندهی افاغنه از جمله اولویت هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد و کارگروه های متعددی در این رابطه فعال شده و طی ماه های آتی خروجی آن ملموس خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت اتباع خارجی به نفع توسعه استان بهره برد، افزود: اگر در این حوزه بنحو مطلوبی مدیریت داشته باشیم نتیجه ثمر بخش در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود