20 آذر 1393
شماره خبر: 133491

البرز استان علم و فناوری در کشور می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز استان علم و فناوری در کشور می شود


استاندار البرز در آئین اختتامیه بزرگداشت هفته پژوهش استان با اشاره به ظرفیت های علمی و تحقیقاتی در این استان اظهار داشت: در آینده نزدیک البرز استان علم و فناوری در کشور می شود و دبیرخانه ستاد پژوهشی استان البرز نیز بصورت دائمی فعالیت خود را ادامه خواهد داشت.
سید حمید طهایی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان که با حضور معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهور و مسئولان کشوری و استانی در محل دانشگاه خوارزمی برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، دانشجویان و...ضمن خیر مقدم به معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهور در سفر به استان البرز اظهار داشت: این نمایشگاه علمی و پژوهشی،ماحصل تلاش مجموعه ای از ارزشمند ترین نیروهای جامعه، نخبگان و فرهیختگان است که علم و عمل را در کنار و اجرا و تجربه به منصه ظهور و بروز رساندند. وی تصریح کرد: به جهت استعدادها و ظرفیت های ویژه ای که در استان البرز از حیث وجود مراکز علمی و تحقیقاتی وجود دارد، این استان به سمت تبدیل شدن به استان علم و فناوری حرکت می کند. استاندار البرز از فعالیت دبیرخانه ستاد پژوهش و فناوری استان بصورت دائمی نیز خبر داد و گفت: این دبیرخانه از این پس به صورت دائمی در استان فعالیت خود را ادامه خواهد داد و با دایر شدن این دبیرخانه و ستاد پژوهشی در استان کلیه تحقیقات و پژوهش ها از راهنمایی و حمایت برخوردار خواهد شد.
وی در پایان از میزبانی دانشگاه خوارزمی و روسای دانشگاه ها، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری نیز به جهت تلاش انجام شده در طول برگزاری این نمایشگاه قدردانی بعمل آورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود