23 آذر 1393
شماره خبر: 133602

سوت قطار مسافربری در ایستگاه شهر هشتگرد بزودی بصدا در می آید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سوت قطار مسافربری در ایستگاه شهر هشتگرد بزودی بصدا در می آید


دیدار و گفتگوی فرماندار ساوجبلاغ با معاون مسافری راه آهن کشور این نوید را داشت که بزودی ایستگاه شهر هشتگرد که متروک باقی مانده بود مجدد احیاء شود و به ارائه خدمت به شهروندان ساوجبلاغی بپردازد.
راشدی از پیگیری فرماندار ساوجبلاغ در احیاء مجدد این ایستگاه قدیمی قدر دانی کرد و گفت: با سازی کامل سر ویسها ی بهداشتی ، توسعه نماز خانه و تجهیز آن و تعمیر سالن های انتظار و سکوی سوار و پیاده شدن مسافر از بر نامه های راه آهن در سال جاری است. معاون مسافری راه آهن کشور به فرماندار این وعده را داد تا با ایجاد اطلاع رسانی در شهرستان راه آهن خدمات به مسافرانی که قصد عزیمت به تهران و بالعکس را به صورت روزانه از ایستگاه هشتگرد را دارد. وی گفت: در صورت استقبال شهروندان محوطه بزرگ ایستگاه راه آهن هشتگرد با زسازی و تبدیل به پارکینگ برای مسافرین خواهد شد تا با اطمینان خاطر وسیله نقلیه خود را پارک و یک سفر کم هزینه و بی خطر را تجربه کنند .
فرماندار ساوجبلاغ هم با استقبال از توجه راه آهن سراسری کشور به خواسته اساسی مردم برای استفاده از خدمات ریلی کشور گفت ما حتما" با مدیران شهری و دهیاران جلساتی را خواهیم داشت تا برای مردم کار اطلاع رسانی را انجام دهند و از مزایای استفاده از خطوط ریلی به شهروندان بگویند. ابوالقاسم پالیز گیر از احیاء مجدد ایستگاه هشتگرد اظهار خرسندی کرد و گفت : این یکی از ویژگی های دولت تدبیر ئو امید است که از پتانسیل های موجود برای رفا مردم بخوبی بهره ببرد. وی گفت: بسیاری از شهروندان شهر جدید در تهران و کرج شاغل هستند و مجبورند هرروز از اتوبان تردد کنند که بار ترافیکی این مسیر در ابتدای صبح تا 70درصد افزایش می یابد که با استفاده از راه آهن شاهد کاهش میزان ترافیک در این بزرگراه خواهیم بود . فرماندار ساوجبلاغ از شهروندان شهرستان های نظرآباد ؛ آبیک و طالقان هم خواست از این امکان بوجود به آمده استفاده نمایند و با استفاده از خطوط ریلی در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند . پالیز گیر در ادامه از معاون مسافری راه آهن کشور تشکر کرد که با درخواست فرمانداری برای فروش بلیط مسافری مشهد مقدس از ایستگاه هشتگرد موافت نموده تا شهروندان تجربه سفر به مشهد را از شهرستان خود داشته باشند . وی گفت: بزودی ساعات حرکت قطارها از طریق بیلبوردهای شهرداریها و دهیاریها اعلام می گردد و برای تردد مسافرین خط ویژه تاکسی نیز راه اندازی می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود