6 دی 1393
شماره خبر: 134306

حماسه ۹ دی سال ۸۸ نقطه آغازی برای فرهنگ عزت خواهی قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حماسه ۹ دی سال ۸۸ نقطه آغازی برای فرهنگ عزت خواهی قرار گرفت


فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) گفت:نهم دی ماه یک روز بود اما مصداق "خیر من الف شهر" شد و نقطه آغازی برای شروع یک حرکت و فرهنگ یعنی عزت خواهی یاران امام زمان (عج) قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی در خصوص حماسه نهم دی ماه به خبرنگار ما گفت: یکی از مولفه های اساسی بصیرت تشخیص مصداق حق است و در این راه باید از افتادن در مسیر شبهه پرهیز کرد. وی ادامه داد: نهم دی به معنای واقعی کلمه نمادی از بصیرت و دشمن شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم همیشه در صحنه ایران بود که به طور قطع یکی از ماندگارترین برگ های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) تاکید کرد: نهم دی ماه یک روز بود اما مصداق "خیر من الف شهر" شد و نقطه آغازی برای شروع یک حرکت و فرهنگ یعنی عزت خواهی یاران امام زمان (عج) قرار گرفت. سرهنگ رازینی افزود: این فتنه، حوادث پس از آن و به خصوص حماسه نهم دی ماه دستاوردهایی مختلفی برای کشور داشت که یکی از مهمترین آنها تشخیص سره از ناسره بود، خواص در این حوادث امتحان خود را پس دادند و عده ای در این امتحان مردود شدند.
وی با بیان اینکه همان سه عنصری که انقلاب اسلامی را به وجود آورد در حوادث فتنه نیز موجب بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، اظهار داشت: وحدت مردم، عشق به دین و مذهب تشیع و پیروی از ولایت فقیه در خنثی سازی فتنه نقشی موثر داشتند. فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) با اشاره به نقش عمار در آگاه سازی مردم در مقابل فتنه های دشمن در زمان حضرت علی (ع)، گفت: امروز دشمن در جنگ نرم با جمهوری اسلامی است، ما باید دشمن شناس باشیم و در این مسیر برای مقابله قدم برداریم و به طور قطع نقش خواص در این جنگ بسیار سنگین خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود