10 دی 1393
شماره خبر: 134578

ملاقات مردمی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ملاقات مردمی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه گفت: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش می یابد.
ابوالقاسم پالیز گیر طبق روال هفتگی برنامه ملاقات مردمی، دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان برگزار کرد. در این دیدار که با حضور جمعی از مردم ساوجبلاغ برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و فرماندار ساوجبلاغ نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد. در این ملاقات فرماندار ضمن بررسی مشکلات مردم راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد. پالیز گیر در حاشیه این دیدارها بیان داشت: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به مردم و حل مشکلات آنان گفت: ‌اساس همین رویکرد ملاقات‌های مردمی به صورت چهره به چهره در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار گرفته است و به صورت هفتگی برگزار می شود.
وی بیان داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات است که باید بطور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد. پالیزگیر خاطر نشان کرد: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش میابد و دولتمردان باید ارتباط بی واسطه خود را با مردم حفظ کنند.
گفتنی است جلسه هفتگی ملاقات مردمی فرماندار ساوجبلاغ روز های سه شنبه در محل فرمانداری برگزار می‌شود و مردم می‌توانند برای ملاقات با تلفن ارتباط مردمی 44222823 واحد روابط عمومی تماس بگیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود