2 مهر 1393
شماره خبر: 129867

دیدار عمومی فرماندار ساوجبلاغ با شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار عمومی فرماندار ساوجبلاغ با شهروندان


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با جمعی از مردم شهرستان بصورت چهره به چهره گفتگو و دستورات لازم را جهت پیگیری مطالبات و تقاضاهای مراجعین صادر کرد.
طبق روال هفته های گذشته دیدار عمومی این هفته آقای ابوالقاسم پالیز گیر، فرماندار ساوجبلاغ با شهروندان و مراجعین به صورت عمومی برگزار شد. دربرنامه دیدارمذکور که همه هفته در روزهای سه شنبه و در فضایی صمیمی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار می شود شهروندان بدون مشکل و به صورت رو در رو با فرماندار ملاقات و مسایل و مشکلات خود را بیان می نمایند و راهنماییها و دستورات لازم هم در محل از سوی ایشان صادر و یا در جهت حل مشکلات ایشان هماهنگی با ادارات مرتبط صورت می گیرد. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ملاقات مردمی خود امروز به تقاضای 60 نفر از مردم شهرستان رسیدگی کرد‏. پالیز گیر مراجعه مردم به فرماندار را نشانه اعتماد مردم به نظام برای حل ‏مشکلاتشان اعلام کرد.‏ وی گفت از امروز بعضی از مدیران مرتبط که مردم بیشتر باآنان کار دارند به جلسه ملاقات عمومی دعوت می شود و در همین جلسه مشکلات مراجعان مرتفع می شود . پالیز گیر افزود در ملاقات عمومی امروز رئیس اداره کار و رفا و تعاون و مسئول کمیته امداد حضور دارند و موارد مرتبط به آنان ارجاع و با شهروندان گفتگو کردند
به گفته وی ملاقات عمومی فرماندار با مردم در راستای توصیه بزرگان دین مبین اسلام مبنی بر اینکه حاجت های مردم را نعمت الهی دانستن و رهنمودها و توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید به صورت ماهیانه برگزار می شود. وی افزود:البته در طول هفته متناسب با برنامه های دیگر و وقت های تعیین شده و همچنین جلسات و مجامع عمومی هم به نوعی به این امر پرداخته می شود. پالیزگیر بیشترین مراجعات مردم را مسائل معیشتی ‏،تقاضای وام و اشتغال بیان کرد و افزود: در این میان مسائل عامه مردم شناسایی ‏و در حد امکان و شرایط و مقررات قانونی مورد پیگیری قرار می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود