27 مهر 1391
شماره خبر: 13471

سرمایه گذاران بخش کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سرمایه گذاران بخش کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت می کنند

سپیدار آنلاین: استاندار البرز با بیان اینکه بخش کشاورزی در محور توسعه و اشتغالزایی در این قرار دارد،گفت: سرمایه گذاران این بخش تسهیلات ویژه دریافت می کنند.
علی اصغر عربیانˈدر نشست ستاد توسعه کشاورزی استان البرز که در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: به ازای هر فرصت شغلی در بخش کشاورزی تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات کم بهره بانکی پرداخت می شود. وی اظهار داشت: دانش آموختگان رشته های کشاورزی می تواننددر قالب تعاونی های تولیدی کشاوری از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
استاندار البرز تاکید کرد: بانک کشاورزی ، فرمانداران و سازمان جهاد کشاورزی استان البرز موظف به ارایه خدمات مناسب به سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه کشاورزی هستند.
وی افزود: دولت با ایجاد تعاونی های مهر کشاورزی بستر را برای مشارکت دانش آموختگان رشته های کشاورزی در این بخش فراهم کرده است . عربیان گفت : ازسوی استانداری البرز برای نظارت و پیگیری مصوبه های ستاد توسعه کشاورزی استان بازرس ویژه تعیین شده است . وی اضافه کرد: طرحهای کشاورزی جدید متناسب با پیشرفت فیزیکی و توجیه اقتصادی از تسهیلات بانکی استفاده خواهند کرد. در پایان این نشست استاندار البرز و فرماندار ساوجبلاغ با حضور در منازل خانواده های دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس از این خانواده ها دلجویی به عمل آورد.





منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود