15 دی 1393
شماره خبر: 134915

پیام تبریک فرماندار شهرستان فردیس بمناسبت هفته وحدت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تبریک فرماندار شهرستان فردیس بمناسبت هفته وحدت


فرماندا ر شهرستان فردیس بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امامجعفر صادق (ع) و هفته وحدت، پیام تبریکی را صادر کرد.
مهدی مهرور ،بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت،مهدی مهرور فرماندار شهرستان فردیس پیام تبریکی را صادر کرد، که متن پیام به شرح ذیل است :
بسم ا... الرحمن الرحیم
هفته پرشکوه وحدت یادگار پیر فرزانه انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) است . پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه با هم برادرند. پیام هفته وحدت این است که با دست اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت ، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ نموده و درسایه امامت و ولایت ،صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم. هفته وحدت ، ایام شادی بخش مسلمانان و ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) است و بسیار به جاست که مسلمانان ، نغمه های تازه ای آغاز کنند و به سمت همگرایی و اتحاد گام بردارند.
مسلمانان در سایه این دین مبارک و بنابه آیه (( انما المومنون إِخوة )) همواره و همیشه در همه ی شرایط برادر یک دیگر هستند و تعالیم آگاهی بخش اسلام هیچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمی دهد. اینجانب فرا رسیدن 12ربیع‌الاول مطابق با 14 دی‌ماه 1393، آغاز هفته وحدت را خدمت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، تمامی مسلمانان جهان به‌ ویژه مردم شهید پرور وولایتمدار شهرستان فردیس تبریک و تهنیت می‌گویم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود