20 دی 1393
شماره خبر: 135224

استکبار جهانی عامل تفرقه در جهان اسلام است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استکبار جهانی عامل تفرقه در جهان اسلام است


نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه ما باید بدانیم همه جهان اسلام از هر مذهب و قومیت که باشند ٰ یک دشمن مشترک دارند که آن استکبار جهانی است.
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد به مناسبت هفته وحدت در نشست با ائمه جماعت حوزه انتخابیه اش افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، جریان تکفیر و حکومت های پشتیبان آن کاملا در جهت اهداف استکباری یعنی آمریکا ، دولت های استعماری اروپا یی و رژیم صهیونیستی حرکت می کند که با ظاهری اسلامی ٰ عملا در خدمت آنها است.
وی اظهار کرد: امروزه یک جریان صهیونیستی در قالب اسلام به جهان عرضه می شود تا روی صهیونیست ها را سفید کند با این تفاوت که صهیونیست ها به بهانه دفاع از دولت و مردم یهود مسلمانان را به قتل می رسانند اما این جریان با ادعای اسلام ناب به جان مسلمان افتاده است. وی گروه داعش را صهیونیست مسلمان نما دانست و افزود: داعش همه قربانیان خود را از مسلمانان انتخاب می کند و دقیقا گونه پرورش یافته و پیشرفته القاعده طالبانی است. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این گروه بر خلاف آموزه های اسلامی عمل می کند و از کردار خود به عنوان اسلام ناب یاد می کند در حالی که اسلام دین رحمت و عطوفت ٰ برادری و مهربانی است. وی یادآورشد: هفته وحدت یکی از یادگارهای ارزشمند رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی است که هدف آن تقویت و ایجاد اتحاد در بین مسلمانان جهان برای ایستادگی در برابر استکبار گران بوده است. کیایی نژاد ادامه داد: ما امروز نیاز مند اسلام معتدل و عدالتخواه در جهان هستیم تا صفوف قوی در مقابل گروهای تکفیری اسلام نما تشکیل دهیم تا به نام اسلام دست به مسلمان کشی و ... نزنند. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید با وحدت متوجه دشمن خود باشند زیرا جریان داعشی امتداد جریان صهیو استکباری است. وی به ائمه جماعات توصیه کرد برای شناخت بیشتر مردم نسبت به توطئه های دشمن علیه مکتب اسلام و انقلاب تلاش بیشتری کنند تا نسل امروز با آگاهی کامل در مسیر اسلام گام بردارد و در راه جنگ نرم دشمن آماده تر از گذشته باشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود