22 دی 1393
شماره خبر: 135440

۵۰ هکتار به شهرک صنعتی نظرآباد افزوده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

۵۰ هکتار به شهرک صنعتی نظرآباد افزوده شد


استاندار البرز با اشاره به برنامه های در دست اقدام برای توسعه و ساماندهی شهرک های صنعتی از اضافه شدن ۵۰ هکتار به شهرک صنعتی نظرآباد خبر داد.
سید حمید طهایی با بیان اینکه توسعه و ساماندهی شهرک های صنعتی به عنوان قطب فعالیت اقتصادی در دستور کار برنامه های استان قرار دارد، گفت: باتوجه به اهمیت موضوع ۵۰ هکتار به مساحت شهرک صنعتی نظرآباد افزوده شد تا ساماندهی و تمرکز واحدهای صنعتی با سرعت بیشتری دنبال شود. وی تمرکز صنایع در یک منطقه را از اهداف مهم توسعه شهرک صنعتی دانست و افزود: به این ترتیب هم ارائه خدمات زیست محیطی به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی متمرکز خواهد شد و هم واحدهای دارای مجوز در این شهرک ها به فعالیت می پردازند. طهایی با اشاره به وجود ۱۳ شهرک صنعتی در استان البرز اظهار داشت: فعالیت این شهرک ها در رونق اقتصادی استان تاثیر به سزایی دارند. علاوه بر این ایجاد اشتغال پایدار از دیگر اهداف ساماندهی و توسعه شهرک های صنعتی است. وی یادآور شد: بیشتر واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی نظرآباد در زمینه صنایع غذایی فعالیت می کنند و می توان این شهرک را به عنوان شهرک تخصصی صنایع غذایی استان نام برد.
دفتر حمایت از تجارت و سرمایه گذاران در البرز تاسیس شد
استاندار البرز تسهیلاتی را که در اختیار تولیدکنندگان قرار دارد، بسیار گران دانست و گفت: به دنبال تسهیلات ارزان هستیم و به این منظور دفتر حمایت از تجارت و سرمایه گذاران خارجی تاسیس شده است. طهایی همچنین با اشاره به اینکه یک واحد تولیدی در استان بیش از ۲۰ سال به صورت غیرفعال درآمده بود، گفت: این واحد که به علت سوءتدبیر و ضعف مدیریت غیرفعال شده بود، رایزنی هایی برای بازگشت آن به چرخه تولید انجام شده و فعالیت آن در اشتغالزایی تاثیرگذار است. اکنون ۱۳۳ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی نظرآباد مستقر است که تعداد آنها تا ۴۰۰ واحد قابل افزایش است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود