23 دی 1393
شماره خبر: 135593

برگزاری دوره آموزشی ویژه کاربران رایانه در انتخابات

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری دوره آموزشی ویژه کاربران رایانه در انتخابات


معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري البرز گفت: نظارت فرمانداریها بر عملكرد ادارات شهرستان و بخشهاي تابعه باید بطور مستمر و براساس شرح وظايف ومأموریتهای محوله، در نهايت با هدف تعامل و همكاريهای همه جانبه در تمامي ابعاد صورت پذيرد؛...
برگزاری دوره های آموزشی ویژه کاربران رایانه در انتخابات از دیگر موضوعات مورد اشاره از سوی معاون استاندار بود. عباداله کامکار با بیان این مطلب در بازدید از فرمانداری شهرستان فردیس اظهار داشت:بازديد و بررسي مسائل و مشكلات فرمانداريهاي تابعه از نزديك بسيار موثر و راه گشا است. وی افزود: استفاده از تمامي ظرفيتهاي موجود و امكانات در اختيار فرمانداريها و بخشداريهاي تابعه اعم از نيروهاي متخصص و فضاهاي اداري بنحوي كه ماموريتهاي سازماني وجايگاه حاكميتي حفظ و صيانت گردد؛ باید مورد توجه قرار گیرد.
کامکار تصریح کرد: آموزش مي تواند نقش موثر و بسزايي در ارائه صحيح خدمات مردم داشته باشد و، فرمانداران مي توانند با همكاري اداره كل آموزش و پژوهش استانداري با بهره مندي از اساتيد اهل فن در تمامي حوزه هاي ماموريتي براي مديران صف و مديران شهرستاني برنامه ريزي و با تدوين تقويم آموزشي بصورت كارگاهي و كاربردي دوره های تخصصی را برگزار نمايد. معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري البرز بر ضرورت بازبینی و ساماندهی چارت سازماني كليه فرمانداريها و بخشداريهاي تابعه استان تأکید کرد. وی گفت: باید برای يكپارچه سازي شبكه اتوماسیون و پورتال استانداري،فرمانداريها و بخشداريهاي تابعه با ساير دستگاههاي اجرايي استان از طریق اجراي زيرساخت های شبكه دولت الكترونيك پیگیری و اقدام شود؛چراکه با این عمل هزينه ها ی ارسال و مراسلات کاهش یافته و انتقال و تبادل اطلاعات در کمترین زمان صورت می پذیرد. کامکار در خصوص آموزش نیروهای IT در فرمانداريها نیز گفت: آموزش نيروهاي ITفرمانداريها و بخشداريهاي تابعه بمنظور هرچه بهتر برگزاري فرآيندسيستمي رايانه انتخابات توسط اداره كل فن آوري اطلاعات و امنيت استانداری البرز صورت می گیرد. گفتنی است دومين نشست صميمي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري البرز بهمراه مديران كل حوزه معاونت با حضور دکتر ایرانی معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان كرج و معاونين ايشان در محل فرمانداري كرج برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود