9 بهمن 1393
شماره خبر: 136582

افزایش سمهیه سوخت گاز نیروگاه منتظر قائم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

افزایش سمهیه سوخت گاز نیروگاه منتظر قائم


فرماندار شهرستان فردیس اعلام کرد: با پیگیریهای صورت گرفته سهمیه سوخت گاز نیروگاه منتظر قائم افزایش یافت.
مهندس مهدی مهرور با بیان این مطلب افزود: بر اساس گزارشات دریافتی از دستگاههای مربوطه از جمله اداره کل محیط زیست متاسفانه به دلیل استفاده از سوخت مازوت در بعضی از مواقع منجربه آلودگی هوای شهرستان میگردد.
مکاتبه استاندار با وزرای نفت ونیرو
وی اظهارداشت: در این خصوص جناب آقای مهندس طهایی استاندار محترم البرز با انجام مکاتبه با وزرای نفت ، نیرو و همچنین رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و طرح موضوع به صورت ویژه در کارگروه کاهش آلودگی هوای استان موضوع را بطور جدی در دستور کار قرار داد و جناب آقای دکتر معصومی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با حضور در نیروگاه و تشکیل جلسات ویژه این امر را از اولویت های کارگروه در نظر گرفته اند.
افزایش سهمیه سوخت گاز نیروگاه منتظر قائم
به گفته مهندس مهرور این موضوع نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی شهرستان فردیس خواهد داشت. فرماندار شهرستان فردیس تصریح کرد: همچنین مقرر شد مسولان نیروگاه منتظر قائم تمامی اقدامات لازم از جمله نصب فیلترهای بازدارنده آلودگی هوا و مصرف حداقلی سوخت مازوت در این نیروگاه را در دستور کار قرار دهند.
اقدامات ویژه اداره کل محیط زیست در واحد های تولیدی و صنعتی
مهدی مهرور یاد آورشد: در این جلسه همچنین اداره کل محیط زیست شهرستان موظف شد تا ضمن بازدید از تمامی مراکز تولیدی و صنعتی بر عملکرد این مراکز در خصوص رعایت مسایل زیست محیطی نظارت ویژه کنند.
راه اندازی خط بی آر تی در فردیس
فرماندار شهرستان فردیس در ادامه از انجام اقدامات لازم توسط شهرداری کرج برای راه اندازی خط بی آر تی در فردیس خبرداد. مهدی مهرور اظهارداشت: هدف از اجرای این طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور کاهش آلودگی هوا در این شهرستان می باشد. به گفته وی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بعنوان یکی دیگر از مؤلفه های کاهش آلودگی هوا در دستور کار سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود