20 بهمن 1393
شماره خبر: 137339

فردیس نمونه می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فردیس نمونه می شود


نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ، ارتقای فردیس به شهرستان را گامی ارزشمند و بزرگ درالبرزتوصیف کرد و گفت: با همت و تلاش مسوولان، این شهرستان به لحاظ توسعه به الگو در سطح کشور تبدیل می شود.
'عزیز اکبریان' در نشست هیات رییسه اتحادیه های صنفی شهرستان فردیس افزود: یکی از برکات شهرستان شدن فردیس، انتصاب مدیران لایق و توانمند برای این شهرستان تازه تاسیس است که با جدیت مشکلات و نیازها را پیگیری می کنند. وی، استقرار ادارات در فردیس را گام مهمی برای خدمات رسانی به این شهرستان ارزیابی کرد و گفت: فعالیت ادارات در فردیس موجب شد تا مردم این شهرستان درادارات کرج سرگردان نشوند. اکبریان ادامه داد: یکی از مشکلات فردیس، نداشتن بیمارستان است که به تازگی 20 میلیارد ریال برای احداث بیمارستان آن اختصاص یافته است. وی، شکل گیری اتحادیه های صنفی درشهرستان فردیس را موفقیتی دیگر توصیف کرد و افزود: تاپایان امسال اتاق اصناف این شهرستان تاسیس می شود. این نماینده مجلس بیان داشت: با استقرار فرماندهی انتظامی، سپاه، اداره اطلاعات و فرمانداری، امنیت فردیس ارتقا یافته وکارهای عمرانی زیادی دراین شهرستان انجام شده است. فرماندار فردیس نیز گفت: یکی از اولویت های فرمانداری در بدو تاسیس، تشکیل اتحادیه های صنفی بود که با پیگیری و نشست های متعدد با مسوولان استانی به بخشی ازاین مهم دست یافتیم. 'مهدی مهرور' افزود: تاکنون 15 اتحادیه دراین شهرستان شکل گرفته و حدود 90 نفر از هیئت رییسه اصناف مشخص شدند.
وی اظهار کرد: اتاق اصناف شهرستان فردیس از مصوبات شورای اداری شهرستان فردیس است که باید هر چه زودتر تشکیل شود. مهرور گفت: دغدغه های هیات رییسه های اصناف شهرستان فردیس را پیگیری خواهیم کرد. وی از روسای ادارات به ویژه امورمالیاتی، تامین اجتماعی و دیگر دستگاه های مرتبط با اصناف خواست، در همکاری با این قشر کوتاهی نکنند. فرماندار فردیس گفت: اتحادیه های پوشاک در زمینه عفاف و حجاب اسلامی دراین شهرستان باید سرآمد باشند. رییس اتاق اصناف استان البرز به عنوان سخنران دیگر این نشست اظهار داشت: در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران فداکاری ها و تلاش های بسیاری در کشور ما صورت گرفته است که نقش اصناف و بازاریان در این ارتباط بی نظیر و بی بدیل بوده است . 'حمید کریمی ' افزود: اصناف و بازاریان درطول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره در کنار نظام مقدس اسلامی بوده و در خنثی سازی آثار تحریم ها گام های بلندی برداشته اند. وی گفت: اتحادیه های صنفی شهرستان فردیس همکاری خوبی با هم دارند. حجت الاسلام' علی اکبر ایمانی' امام جمعه فردیس در این نشست گفت: اگر همراهی اصناف و بازاریان نبود دربه ثمر رساندن انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نمی توانستیم شاهد موفقیت ها و پیروزی ها باشیم. وی گفت: اصناف با وجود سختی ها، خدمات ارزشمندی را به جامعه ایران اسلامی ارائه کردند و توانستند سهم عمده ای از پیروزی انقلاب را به خود اختصاص دهند. وی ادامه داد: اصناف و بازاریان حامی مسوولان در امور فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستند و وجود اصناف در شهرها امید بخش است. فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در سال 92 از کرج منتزع و به فرمانداری تبدیل شد. حوزه خدمات شهری بخش مرکزی فردیس زیرپوشش شهرداری های مناطق سه و 10 کرج است. این منطقه در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود