20 بهمن 1393
شماره خبر: 137384

بخش زیربنایی سند آمایش البرز بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بخش زیربنایی سند آمایش البرز بررسی شد


معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز با تاکید بر اجرای طرح های توسعه ای مبتنی بر سند آمایش استان از بررسی بخش های زیربنایی خبر داد و گفت: پرداختن به بخش های زیربنایی استان بایستی به صورت جامع و فراگیر باشد.
ذبیح الله قائمی، با بیان این مطلب در جلسه بررسی « بخش زیربنایی آمایش سرزمین استان» که با حضور مشاوران استاندار، اساتید و اعضای هیئت عملی دانشگاه ها و مدیران کل استان، در استانداری البرز، تشکیل شد، اظهار داشت: سند آمایش البرز یک کار علمی و سنگینی است و تکمیل این سند بعنوان یک کار بالادستی و بلند مدت در دستور کار قرار گرفته و کلیه حوزه های توسعه استان از جمله ؛ بخش زیربنایی،اقتصادی، فرهنگیٰ،اجتماعی و بهداشت و درمان را شامل می شود. وی با توجه به اینکه سند توسعه ششم در دست تهیه است؛ گفت: جلسه آینده اولین جلسه آینده نگری و توسعه استان در بخش آمایش را خواهیم داشت و لازم است کلیه افراد مطلع و متخصص و اهل ایده که در بخشهای مختلف صاحبنظر می باشند در آن جلسه حضور داشته باشند و 2 یا 3بخش از بخشهایی که تکمیل شده است در شورای برنامه ریزی استان مطرح و جمع بندی نهایی صورت گیرد.
در ادامه این نشست بخش های مختلف زیربنایی توسط حاضرین به بحث و بررسی گذاشته شد. وجود تناقص در تقسیمات سیاسی ، عدم ارائه اطلاعات شبکه استانی ، عدم توجه به حمل و نقل راه آهن سراسری و تاثیر آن در سکونتگاهها، کمرنگ دیدن نقش فرودگاه امام و آزادی، تاثیر تپوگرافی در راههای استان در تحلیل ها، ضرورت توجه جدی به ترافیک استان و... از جمله موضوعات طرح شده در این خصوص بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود