27 بهمن 1393
شماره خبر: 137717

ایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان البرز


اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس،اشتهارد و آسارا، از موافقت کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ارتقای شهرک دارویی برکت استان البرز به منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.
نماینده مردم کرج در خانه ملت اظهار کرد: طرح احداث این شهرک در دولت یازدهم به تصویب رسیده، اما با ارتقای آن به منطقه ویژه اقتصادی گام مهمی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بر داشته می شود. اکبریان گفت: شهرک صنعتی برکت در شهرستان ساوجبلاغ البرز در دست احداث قرار دارد که به زودی طرح ارتقای آن به منطقه ویژه اقتصادی در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب خواهد شد. به گفته وی با احداث این شهرک دارویی 30 هزار شغل در استان البرز ایجاد خواهد شد. هم اکنون فاز مطالعاتی شهرک به اتمام رسیده است و زیر سازی و محوطه سازی این شهرک بر مبنای آخرین استاندارد های شهرک های صنعتی دارویی دنیا و بر پایه بررسی های صورت یافته است.
در ادامه افزود: با پیگیری نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی شهرکهای صنعتی بزرگ و مهمی در استان البرز ایجاد خواهد شد که یکی در منطقه ماهدشت ودیگری در منطقه هشتگرد قرار دارد که می تواند سهم مهمی و مفیدی در تولیدات صنعتی در سطح کشور و استان ایجاد نماید و پایگاه ایجاد مشاغل مختلف و موثری در استان البرز باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود