4 اسفند 1393
شماره خبر: 138178

بازدید مشترک مدیرکل امور روستایی استانداری و بخشدار آسارا از روستاهای دهستان نسا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید مشترک مدیرکل امور روستایی استانداری و بخشدار آسارا از روستاهای دهستان نسا


مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری البرز و هیأت همراه، بخشدار آسارا و رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش آسارا از روستاهای دهستان نسا بازدید کردند.
اسفندیارنژاد، بخشدار آسارا با هدف اعمال نظارت بر دستگاه های اجرایی و در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم از دهیاری های دهستان نسا در سطح بخش بازدید کرد.
این مسئولین در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های دهیاران قرار گرفته و ضمن دیدار با دهیاران، توصیه هایی لازم را جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم داشتند.
اسفندیارنژاد، هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات موجود و نحوه خدمات دهی مطلوب عنوان کرد و ضمن استماع مشکلات و موارد مطروحه نسبت به انعکاس و پیگیری آنها از مراجع ذیربط قول مساعدت داد. وی جلب رضایت مردم را وظیفه و افتخاری برای مسئولین خدمتگزار دانسته و بر حل مشکلات موجود در اسرع وقت تاکید نمود. در این بازدیدها همچنین دهیاران ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های دهیاری عمده مشکلات روستاها را کمبود آب شرب، فرسودگی سیستم لوله کشی آب شرب، آسفالت معابر، عدم برخورداری ساختمان دهیاری و شورا و همچنین کمبود تجهیزات و امکانات آن برای ارائه خدمات مطلوبتر به اهالی، حمل و نقل عمومی دانستند. شایان ذکر است دهیاران روستاهای و ارنگه رود و کوشکک ضمن ارائه مشکلات کلی روستا که ذکر گردید سقوط بهمن در ورودی روستا در این فصل را یکی از مشکلات دیگر روستا عنوان داشتند. بهادری، مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری البرز نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هدف از بازدید میدانی کل روستاهای استان البرز به ویژه بخش آسارا رصد مشکلات از نزدیک و نتیجتاً ارائه راهکارهای مناسبتر برای رفع آنها است. بهادری درخصوص بحث حمل و نقل عمومی که از مشکلات کل روستاها به ویژه روستاهای بالای سد محسوب می گردد، مشکل آب شرب برخی از روستاها، تخصیص بخشی از هزینه های احداث ساختمان دهیاری و شورا در صورت داشتن زمین، بهسازی معابر داخل بافت روستا و ... قول پیگیری و مساعدت داد. در این بازدید روستاهای وارنگه رود، گچسر، امام چشمه، وله، آسیابدرگاه، کوشکک، نسا، ملک فالیز، حسنکدر، سرخدر و گرماب مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند. لازم به ذکر است بازدید میدانی روستاهای دهستان آسارا و آدران نیز در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود