7 اسفند 1393
شماره خبر: 138430

مراسم تودیع و معارفه شهردار کوهسار ساوجبلاغ برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مراسم تودیع و معارفه شهردار کوهسار ساوجبلاغ برگزار شد


"سید رضا مساعد طی حکمی از سوی استاندارالبرز بعنوان شهردار جدید کوهسار بخش چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ معرفی و مشغول به کار شد.
مراسم تودیع و معارفه شهردار کوهسار با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ، فرماندار ساوجبلاغ و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات شهید چمران ایثار برگزار شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرزبا تاکید بر ایجاد در آمد پایدار برای شهرداریها گفت :اگر شهرداریها بتوانند به این در آمد ها برسند موجب رونق و شکوفایی در این بخش را شاهد خواهیم بود. هیربد معصومی به ساماندهی نیرو ها در شهر داریها نیز تاکید کرد و گفت : ساماندهی نیروها در مدیریت جدید شهرداری باید صورت گیرد تا شهرداری چابگ وبا خدمات بیشتر در اختیار داشته باشیم. وی گفت: دغدغه شهردار نباید به تامین پرداخت کارکنان معطوف شود و ایجاد درآمد پایدار از طریق همین نیروها باید از سوی شهرداریهای استان در نظر گرفته شود . فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه این مراسم با اشاره به وظایف شورای شهر و شهرداری اظهار داشت: توصیه می کنم شورا بعنوان شورای شهر عمل کند نه شورای شهرداری؛ چراکه شورای شهر از وظایف گسترده ای در تمامی مسایل برخوردار است و وظیفه اش تنها به کار عمرانی بر نمی گردد و دیگر موارد همچون مسایل فرهنگی و ورزشی از دیگر وظایف این نهاد در نظر گرفته شده است. ابوالقاسم پالیز گیر افزود : مجموعه مدیریت شهرستان آمادگی کامل برای پیشرفت شهر کوهسار را دارد . وی گفت : اعتقاد داریم در سایه همدلی و مشارکت همه عزیزان می توان شاهد پیشرفت شهر کوهسار بود. فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های شهر برای رونق و شکوفایی کوهسار افزود : تعامل دوسویه بین شورا و شهرداری می تواند موجب تحول و پیشرفت این شهر را فراهم کند. این مقام مسوول گفت: از آنجاییکه شهردار جدید فرد توانمندی است این امید به وجود می آید تا با تدوین اهداف، شهر به سمت و سوی پیشرفت سوق داده شود. وی ادامه داد: فرمانداری شهرستان، به مشکلات این بخش واقف است و این نوید داده خواهد شد تا جهت رفع آن تمهیدات خاصی بیندیشد و اعتبار خاصی نیز برای این منظور در نظر بگیرد. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود : مردم بعنوان پشتوانه های اصلی نظام و انقلاب هستند و باید با تمام توان برای خدمت به آنها گام برداشت .شهردار جدید نیز بعد از دریافت حکم خود از سوی مسوولان گفت: از اعتماد شورای اسلامی واستانداری البرز قدر دانی می کنم و این مسوولیت سنگین درحال حاضر بعهده بنده واگذار گردیده که مسوولیتی بسیار سخت است؛ چراکه باید این امانت را به سلامت در طول دوران خدمت به سرمنزل مقصود برسانم. در ادامه این مراسم لوح سپاس از دوران سرپرستی بهمن فلاحت پیشه اهدا و حکم شهرداری سید رضا مساعد با امضا ء سید حمید طهایی استاندار البرز به وی داده شد.
در متن این حکم آمده است:
جناب آقای سید رضا مساعد
سلام علیکم؛
بنا به پیشنهاد مصوبه مورخه 11/11/93 شورای اسلامی شهر کوهسار و تاییدیه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بر رعایت شرایط احراز تصدی سمت شهردار، در اجرای تبصره 3 ذیل ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/ 1375به موجب این حکم به سمت «شهردار کوهسار» منصوب می شوید.
انتظار دارد با جدیت و اهتمام و بهره گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها، سازمان ها و شورای محترم اسلامی شهر در جهت تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید در حیطه شرح وظایف شهرداران به ویژه گسترش نظارت های فنی عمران و آبادانی شهر با رعایت مقررات، نگرش قانون مداری و خدمت به شهروندان موفق و موید باشید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود