23 اسفند 1393
شماره خبر: 139330

دستگاه های استان نسبت به « فرهنگ» وسعت دید پیدا کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دستگاه های استان نسبت به « فرهنگ» وسعت دید پیدا کنند


استاندار البرز بر دستگاه ها تکلیف کرد تا ضمن نگاه ویژه به فرهنگ، اولویت های فرهنگی استان را احصاء نمایند.
آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 93، به ریاست سیدحمیدطهایی استاندار البرز و با حضور اعضای این شورا که متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی بود، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. سیدحمیدطهایی در این نشست پس از دریافت گزارش اقدامات و برنامه های انجام شده، برخی از دیدگاه های مدیران دستگاه ها را از منظر و نگاه تخصصی شنید. وی با بیان اینکه جای کار فرهنگی بیشتر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خطیرتر از سایر بخش ها است، افزود: مدیران دستگاه های فرهنگی باید گزارش کار واحدی داشته باشند و مهمترین اولویت های فرهنگی استان را احصا نمایند و راهکارهای عملیاتی بیندیشند.
دستگاه ها مباحث فرهنگی را در ابعادی گسترده تر ببینند
استاندار البرز گفت: ما مسئولان بعنوان نماینده دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم مسئولیت ها را بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم و از همه سازمان ها، نهادها، ارگان ها انتظار می رود تا مباحث فرهنگی در ابعاد گسترده تری دیده شود. وی با اشاره به نقش خطیر فرهنگ در کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی، تصریح کرد: توسعه فرهنگی کار سایر دستگاه ها را سهل تر می سازد.
لزوم نگاه جامع به طرح های عمرانی
طهایی با خاطر نشان ساختن بیانات مقام معظم رهبری پیرامون حفاظت از محیط زیست و لزوم پیوست زیست محیطی در طرح ها، گفت: به جهت ارتباط مستقیم محیط زیست طبیعی بر زندگی اجتماعی، لزوم نگاه جامع در اجرای طرح های عمرانی جدید و کاهش آثار منفی در طرح های اجرا شده پیشین امری ضروری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود