10 فروردین 1394
شماره خبر: 139607

عملکرد دستگاه های خدمت رسان به مسافرین نوروزی زیر ذره بین بازرسان ستاد صیانت استان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عملکرد دستگاه های خدمت رسان به مسافرین نوروزی زیر ذره بین بازرسان ستاد صیانت استان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و دبیرستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان از تشکیل 3 تیم بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات در ایام تعطیل خبر داد و اقدامات انجام شده در این ایام را تشریح کرد.
حمیدرضا عسگری مورودی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای ابلاغیه قائم مقام محترم وزیر و رئیس بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان، این 3 تیم از همکاران دفتر اجتماعی تشکیل و اولین جلسه هماهنگی و توجیه نمایندگان دستگاه های مشمول طرح در تاریخ 93/12/19 برگزار و احکام بازرسین نیز در تاریخ 93/12/25 توسط جانشین ستاد صادر گردید. عسگری تصریح کرد: مراکز درمانی، پایانه های مسافری،بانک ها ، ایستگاه های راهنمای مسافرین و پایگاه های ثابت و سیار امداد و نجات، از جمله مراکز مورد ارزیابی تیم های مذکور بوده و این نظارت تا پایان تعطیلات ادامه داشته و همچنان دستگاه ها مورد ارزیابی مستمر خواهند بود. حمیدرضا عسگری، آمادگی مراکز فوق الذکر در انجام وظایف محوله و خدمات رسانی به مسافرین نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد و از بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به دلیل بازرسی های موثر و هم چنین از ابتکار شهرداری کرج و سازمان فرهنگی ورزشی این سازمان که جهت ارائه بسته های آموزشی و سرگرمی به مسافرین نوروزی در ایستگاه ها دایر شده تقدیر نمود. دبیر ستاد صیانت استان از راه اندازی شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی و نمایندگان مرتبط با ستاد سفر در بخش آسارا (محور پر تردد مسافر در جاده چالوس) به منظور برخورد قاطع با متخلفین و رسیدگی به گزارش ها و شکایات مسافرین در این منطقه خبر داد و افزود: در تاریخ هشتم فروردین نیز در محل دهداری آدران از حضور تیم ساعی و پرتلاش حاضر تجلیل گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود