23 اسفند 1393
شماره خبر: 139296

آمادگی سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ترمینال های برای استقبال از مسافران نوروزی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمادگی سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ترمینال های برای استقبال از مسافران نوروزی


قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، عنوان کرد: طبق سیاست گذاری های انجام شده در ستاد استقبال از بهار، سازمانهای تاکسیرانی،اتوبوسرانی و ترمینال ها همچون دیگر سازمان های تحت پوشش شهرداری کرج آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی شدند.
اصغر نصیری گفت: بهسازی و رنگ آمیزی کلیه جداول پایانه ها، بهسازی سالن های مسافربری، احداث سالن شرکت های سواری ویژه نوروز، راه اندازی سالن "خانه تاکسی" ویژه مسافرینی که از حومه کرج وارد شهر می شوند از اقدامات سازمان ترمینال ها برای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نورزی است. وی، به روزرسانی سامانه 34103 جهت رزرو و خرید بلیط نوروزی و همچنین جابجایی اثاثیه شهروندان را از اقدامات مهم سازمان ترمینال ها ذکر و بیان کرد: تدارک مراسم تحویل سال همراه با پذیرایی در پایانه شهید کلانتری جهت استقبال از مسافرین نوروزی، آماده باش کلیه واحدهای خدماتی و رفاهی پایانه شهید کلانتری در تمام ایام نوروز جهت خدمت رسانی به مسافرین نوروزی و آذین بندی پایانه شهید کلانتری و ایجاد سفره های هفت سین در پایانه ها نیز از برنامه های شاخص این سازمان بوده است.
اقدامات سازمان تاکسیرانی در ایام تعطیلات نوروز
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، در تشریح اقدامات سازمان تاکسیرانی در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد: این اقدامات شامل شیفت بندی، کشیک نوروزی و آماده باش گشت های نظارت و بازرسی بر عملکرد تاکسی ها، کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر کلیه تاکسی ها برای ایام پایانی سال، حضور فعال 70٪ از تاکسی ها در ایام نوروزی جهت سرویس دهی به شهروندان و مسافرین و حضور فعال کلیه تاکسی در سطح شهر جهت سرویس دهی هر چه بهتر به شهروندان می باشد. نصیری، اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته توسط سازمان تاکسیرانی برای افزایش خودروهای پایانه شهید کلانتری و پایانه هجرت جهت ارتقاء سطح سرویس دهی به مسافرین نوروزی برنامه ریزی شد، همچنین اقدامات لازم برای اعلام نیازهای عمرانی پایانه و ایستگاه ها به معاونت خدمات شهر، جهت اعلام به معاونت فنی و عمرانی جهت رفع نواقص عمرانی صورت گرفت.
وی از استقرار هشت دستگاه خودروی گشت و سه دستگاه موتور سیکلت جهت بازرسی و نظارت بر تاکسی های شهر کرج خبرداد و افزود: در این راستا اجرای طرح استقبال از بهار کلیه خطوط تاکسی های شهر کرج برای فعالیت و جابجایی مسافران شیفت بندی شدند.
بهره گیری از ظرفیت اتوبوسرانی در ایام نوروز
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به برنامه های سازمان اتوبوسرانی در ایام پایانی سال و ایام نوروز، گفت: در این ایام همه اتوبوس های سازمان برای خدمت رسانی به مسافران اعم از شهروندان و مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند. نصیری، اظهارداشت: رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس قدیمی، شستشو و گندزدایی داخل اتوبوس ها که نیاز به ضدعفونی دارند، افزایش دو برابری ظرفیت خط بهشت سکینه برای پنجشنبه آخر سال تا زمان تخلیه کامل زائرین اهل قبور، اختصاص رایگان تعداد اتوبوس های مورد نیاز به معاونت فرهنگی جهت بازدید از مراکز فرهنگی و گردشگری ویژه همشهریان در ایام تعطیلات، از اقدامات این سازمان برای ورود به سال جدید است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود