15 فروردین 1394
شماره خبر: 139627

برنامه های نوروزی صدا و سیما متناسب با ایام فاطمیه بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برنامه های نوروزی صدا و سیما متناسب با ایام فاطمیه بود


عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر صدا و سیما به عملکرد این سازمان در ایام نوروز و تقارن آن با دهه فاطمیه اشاره کرد و گفت: برنامه های نوروزی ضمن متنوع بودن، متناسب با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بود.
مفید کیایی نژاد تاکید کرد: مسوولان این سازمان دقت لازم برای انتخاب برنامه ها در ایام نوروز و شهادت بانوی گرانقدر اسلام داشتند. نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد ادامه داد: با توجه به همزمانی نوروز سال 94 با شهادت حضرت زهرا (س) باید محتوای برنامه های این ایام نیز متناسب با ایام فاطمیه باشد که خوشبختانه این سازمان با دقت عمل کرد.
وی افزود: در بحث برگزاری آیین های شهادت حضرت زهرا (س)نیز باید پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم و برنامه ها را طبق منویات ایشان برگزار کنیم. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه پاسداری ایام فاطمیه (س) یکی از رفتار های مهم اعتقادی و دینی مسلمانان محسوب می شود، اظهار داشت: هم زمانی ایام فاطمیه(س) و نوروز فرصت ویژه ای است، چرا که مردم از دغدغه های کاری رها هستند و فرصتی است که سبک زندگی فاطمی را در بین مردم نهادینه کنیم. نماینده ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما خاطر نشان کرد: به دلیل تقارن ایام نوروز با دهه فاطمیه رعایت و حفظ حرمت این ایام ضروری است و باید فرهنگ دینی برگرفته از سبک زندگی فاطمی را به خوبی ترویج کنیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود