17 فروردین 1394
شماره خبر: 139745

اولین جلسه شورای اداری شهرستان فردیس در سال 1394 برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اولین جلسه شورای اداری شهرستان فردیس در سال 1394 برگزار شد


مهندس مهرور در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و تسلیت ایام پرفیض فاطمیه به موضوع توافقات هسته ای پرداخت و این مقوله را گام بزرگ در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانسته و همچنین از حضور مردم در مراسمات ملی و مذهبی در سال گذشته قدردانی کرد.
وی در ادامه به عملکرد ادارات شهرستان در سال 93 اشاره نموده و افزود تقویت ادارات شهرستان مستلزم همکاری همه ی دستگاهها و مسئولین بامردم برای پیشبرد اهداف و ارتقائ برنامه ها در سطح شهرستان است. فرماندار شهرستان فردیس در ادامه ضمن قدردانی از زحمات ادارات خدمات رسان در ایام نوروز 94 از دادگستری ، دادستانی ، اداره اطلاعات ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، هلال احمر ، بهزیستی، اداره گاز ، اداره آب و فاضلاب ، و سایر ادارات تشکر نمودند و با تاکید بر شعار امسال که مقام معظم رهبری، سال دولت و ملت همدلی و همزبانی اعلام فرمودند، افزود؛رمز موفقیت کشور مستلزم تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت است. ایشان در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اشاره نموده و اظهار داشت امیدواریم با وحدت و همدلی مردم ومسئولین انتخابات باشکوهی داشته باشیم.
فرماندار فردیس ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و خبرگزاریها و صدا و سیمای البرز که فعالانه اخبار شهرستان را منعکس می نمایند،از زحمات آقایان سرزعیم ، ایلیات ، صفرخانلو ، شورگشتی ،حجت الااسلام فلاح و دیگر مسئولین شهرستان تشکر نموده و برای آقایان فلاح نژاد بعنوان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس ، آقای کمالی روستا بعنوان شهردار منطقه 10 فردیس و آقای فروزنده بعنوان شهردار جدید و آقای امرائی بعنوان بخشدار مشکین دشت آرزوی موفقیت نمود. شایان ذکر است در این جلسه دکتر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس ، دکتر ترکاشوند-شهردار کرج ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرستان کرج و مدیران دستگاههای اجرایی و ادارات کل شهرستان حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود