19 فروردین 1394
شماره خبر: 139902

پیام تبریک مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بمناسبت" روز زن"

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تبریک مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بمناسبت" روز زن"


مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز در پیامی فرا رسیدن میلاد پرنور و سرور حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
به نام آن که فکرت را زبان داد جهان را جان و جان را یک جهان داد
فاطمه، فاطمه است؛ کسی که عمل به اندیشه اش هر بدی را خاتمه است، زایش "او" و تولد خوبی ها و شکوفه هاست و به همین دلیل نامش زهراست و برای پدر" ام ابیهاست".
میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روزمادر و هفته بزرگداشت مقام زن را گرامی می داریم و خداوند متعال را برای تمام الطاف و مهربانی اش در آغازین روزهای سال 1394 که طلیعه اش با یاد و نام حضرت زهرا(س) و پایانش مزین به ایام تولد این مولود مبارک است سپاس گزاریم. امروز که شادباش میلاد حضرت زهرا(س) و فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تقدیم بانوان فرهیخته و دختران پرتلاش استان البرز می نمایم. خدا را شاکریم که مسابقه برای تفاهم با ملت ایران جایگزین تحریم شده است و زبان تهدید با این ملت بزرگ با زبان تکریم تبدیل گشته است امید که در سایه فضای همدلی و همزبانی میان دولت و ملت از یک سو و گفتمان مبتنی بر تنش طدایی و گسترش همکاری با جهان از سوی دیگر در حوزه زنان و خانواده نیز شاهد برنامه ریزی هر چه توسعه ای تر در راستای رفع مسائل، مشکلات و چالش های فرا روی جامعه زنان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی باشیم.
بی بی عصمت سرفرازی
مشاور استاندا و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود