24 فروردین 1394
شماره خبر: 140163

رئیس‌جمهور نیمه اول امسال به استان البرز سفر می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رئیس‌جمهور نیمه اول امسال به استان البرز سفر می‌کند


نماینده مردم کرج در مجلس ‌در مورد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت، گفت: استان البرز در اولویت‌های نیمه نخست سال قرار دارد و پیگیری‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.
محمدجواد کولیوند با تاکید بر اینکه باید در راستای شعار مقام معظم رهبری عمل کنیم، گفت: توصیه می‌شود همه مسئولان در کشور، استان و شهرستان با وحدت و همدلی در داخل کشور عمل کنند. کولیوند با اشاره به اینکه امروز اگر کشورمان در برابر 1+5 نتیجه بگیرد به علت وحدت داخلی است، تصریح کرد: اگر امروز با دنیا در این درجه مذاکره می‌کنیم در نتیجه وحدت داخلی است. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در مورد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به البرز، اظهار داشت: استان البرز در اولویت‌های نیمه نخست سال قرار دارد و پیگیری‌های لازم در این زمینه در حال انجام است. وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان البرز، گفت: برخی تغییرات طبیعی است و به سبب اتمام حکم است، مانند سرپرستی بانک‌ها و برخی ادارات که بر این اساس تغییر می‌یابند. کولیوند با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس از طریق معاونت‌های پارلمانی وزارت‌خانه‌ها در جریان تغییرات مدیریتی در استان قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: مشورت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود، اما در عین حال سعی بر این است تا دخالتی در امور مربوطه در این راستا نداشته باشیم.
وی تصریح کرد: سازمان برنامه‌ریزی استان‌ها توسط معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری مستقل شده و در این راستا معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز بر اساس توانمندی‌ها برای این سمت در استان در نظر گرفته شده است.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود