27 فروردین 1394
شماره خبر: 140385

20 درصد سهمیه آرد واحدهای نانوایی البرز آزاد سازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

20 درصد سهمیه آرد واحدهای نانوایی البرز آزاد سازی شد


براساس مصوبه 1393/8/26 هیات محترم دولت، تمامی استان های کشور موظف شدند تا سقف 20 درصد از سهمیه آرد واحدهای نانوایی را آزادسازی نمایند.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز از آزاد سازی 20 درصدی سهمیه آرد واحدهای نانوایی های استان خبر داد. ذبیح الله قائمی با بیان این مطلب اظهار داشت: از تعداد 2 هزار 155 واحد نانوایی شامل 149 واحد نانوایی تافتون، 113 واحد نانوایی فانتزی، 6 واحد نانوایی سنگک، 13 واحد نان صنعتی و 2واحد نان بربری آزاد سازی شداند. وی افزود: طی بررسی های به عمل آمده در کمیته های تخصصی وجلسات کارگروه آرد و نان استان مقرر شد جهت جلوگیری از سردرگمی شهروندان و سوء استفاده های احتمالی برخی از واحدهای نانوایی و همچنین سهولت در کنترل موارد بهداشتی و کیفیت، نانوایی به صورت رسته ای آزادسازی گردند. بر این اساس با مد نظر قرار دادن کیفیت نان مصرفی و پراکنش نانوایی ها در مناطق واحدهای صنعتی، فانتزی پزها و واحدهای تافتون آزادسازی شدند. قائمی گفت:" هدف دولت از این تصمیم بهبود کیفیت نان و ایجاد رقابت سالم در بین واحدهای نانوایی برشمرد. لازم به توضیح است واحدهای تافتون مستقر در روستا ها کماکان از آرد یارانه ایی استفاده می نمایند. معاون استاندارگفت باتوجه به اهمیت نان در سبد غذایی مردم استانداری در تلاش است درسال جدید از طریق برگزاری کمیته های تخصصی و ایجاد الگوهای صحیح از نظر بهداشتی و فناوری روز در ارتقا و بهبود کیفیت نان گام مؤثری بردارد ".
ایشان در پایان افزود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با شماره تلفن 124 صنعت، معدن و تجارت شکایت خود را ثبت نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود