12 شهریور 1390
شماره خبر: 1296

ارتقای کیفیت نان در البرز نیازمند بهسازی واحدهای نانوایی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ارتقای کیفیت نان در البرز نیازمند بهسازی واحدهای نانوایی است

رئیس تعزیرات گندم و آرد و نان استان البرز گفت: ارتقای کیفیت نان در البرز نیازمند بهسازی واحدهای نانوایی است و تحقق این امر از مشکلات می کاهد.
پرویز زرگر افزود: بهسازی واحدهای نانوایی در استان البرز دنبال می شود و دستگاه های ذیربط در این خصوص همکاری می کنند که این امر، ضرورت فراوانی دارد.
وی ادامه داد: اعتباری برای بهسازی این واحدها تخصیص یافته که لازم است از این اعتبار به بهترین نحو در راستای کاهش مشکلات و ارتقای کیفی تولید نان استفاده شود.
این مسئول اضافه کرد: در این خصوص وامهایی ارائه می شود و صاحبان نانوایی ها و متصدیان این واحدها می توانند برای گرفتن این وامها اقدام کنند.
رئیس تعزیرات گندم و آرد و نان استان البرز افزود: لازم است موانع موجود بر سر راه ارتقای کیفیت نان در استان البرز به بهترین نحو برطرف شود تا کیفیت نان هر روز ارتقا یابد و شاهد کمترین میزان ضایعات نان باشیم.
این مسئول یادآور شد: تحقق این امر، مستلزم همکاری دستگاه های ذیربط است و امیدواریم در این زمینه، شاهد تداوم همکاری ها و تعاملها باشیم.
زرگر اضافه کرد: نان از مهمترین محصولات تولیدی است و یک کالاهای پرمصرف محسوب می شود ضمن اینکه ارتقای کیفیت نان بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.



منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود