30 فروردین 1394
شماره خبر: 140502

بخش خصوصی را برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی وارد کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بخش خصوصی را برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی وارد کنیم


نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.
محمد جواد کولیوند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز در کرج برگزار شد، بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی و فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: باید نگاه ویژه ای نسبت به اتمام پروژه های ورزشی و فرهنگی در استان البرز وجود داشته باشد. وی گفت: لازم است برخی طرح های ورزشی نیمه کاره به بخش خصوصی واگذار شود و با استفاده از توان و ظرفیت این بخش هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از آنها باشیم. کولیوند با اشاره به جمیعت جوان استان یادآور شد: البرز استانی مهاجر پذیر است و بخش زیادی از جمعیت این استان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند که به امکانات ورزشی نیازمند هستد و باید برای این جمعیت بزرگ فکری کرد.
این نماینده مجلس گفت: باتوجه به نقش و تاثیرگذار قابل اعتنایی که ورزش در پیشگیری از ناهنجارهای اجتماعی دارد، باید طرح های نیمه تمام ورزشی را که به اتمام نمی رسند، به بخش خصوصی واگذار کنیم تا سریعتر مورد استفاده قرار گیرند. کولیوند وضعیت ساختمان صدا و سیمای استان را نامناسب توصیف کرد و گفت: ساختار فیزیکی صدا و سیمای استان متناسب با نیازهای این مجموعه نیست.وی همچنین خواستار توسعه طرح های حوزه های علمیه در استان شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود