31 فروردین 1394
شماره خبر: 140582

خیرین بازوان مسئولان در رفع دغدغه های مردم هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خیرین بازوان مسئولان در رفع دغدغه های مردم هستند


نماینده عالی دولت در استان در دیدار خیرین این قشر را بازوان مسئولان در رفع برخی از دغدغه های مسئولان جهت رفع مشکلات مردم برشمرد.
استاندار البرز در جمع خیرین مدرسه ساز ضمن تبیین جایگاه خیرین، ظرفیت های صنعتی استان را بهترین پتانسیل برای توسعه اقدامات خیرخواهانه دانست. سیدحمیدطهایی در دیدار با مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار داشت:قرار گرفتن در جمع خیرین موهبتی از جانب خداوند است که شاید همه افراد با تمکن مالی بالا نیز برخوردار از این نگاه ویژه نباشند. استاندار البرز با اشاره به اینکه سرمایه انسانی هر کشوری نیروی انسانی آن است، به نقش خیرین مدرسه ساز پرداخت و گفت: ساخت مدرسه یکی از اصول زیربنایی در کشور و به عنوان بستر تعلیم و تربیت محسوب می شود، از این رو اهمیت کار خیرین دو چندان شده و حمایت معنوی از اقدامات این قشر مورد تأکید قرار می گیرد.
طهایی رشد فعالیت های خیرین استان را در طول سالهای اخیر مطلوب دانست و افزود: رشد 80 درصدی تلاش های خیرین روند قابل قبولی داشته است و باید تلاش های انجام شده خداقوت گفت. استاندار البرز در ادامه خیرین را بازوان مسئولان در رفع برخی از دغدغه های موجود برشمرد و گفت: خیرین می توانند به عنوان بازو و پشتوانه ای قوی مسئولان را در رفع بخشی از مطالبات مردمی یاری بخشند. طهایی در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان خاطرنشان کرد: وجود 3000 واحد صنعتی در استان البرز پتانسیل مناسبی برای برداشتن گام هایی بلند در این حوزه خواهد بود. استاندار البرز در پایان این نشست عضو افتخاری ستاد جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان شد. گفتنی است، استان البرز در حال حاضر چهارمین استان خیرساز در کشور محسوب می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود