15 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141455

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جایگاه و منزلت شوراهای اسلامی بیش از پیش ارتقاء پیدا یافته است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جایگاه و منزلت شوراهای اسلامی بیش از پیش ارتقاء پیدا یافته است



مراسم روز شورا در شهرستان ساوجبلاغ باحضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ، معاونین امور عمرانی وتوسعه منابع انسانی استانداری البرز، ائمه جمعه شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از مدیران ، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای ساوجبلاغ در سالن اجتماعا ت مجموعه ایثار برگزار شد.
فرماندار ساوجبلاغ با بیان خیر مقدم به معاون رئیس جمهور و قدر دانی از حضور ایشان به شهرستان ساوجبلاغ گرامیدشت روز ملی شوراها را به اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت .
ابوالقاسم پالیز گیر با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی 9 اردیبهشت 1359 در واقع بیانگر اراده مردمی در مدیریت شهری و روستایی و فصل جدیدی در بالا بردن مشارکت عمومی اقشار جامعه در امورات مختلف می باشد . وی افزود شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد تبلور حقیقی مردم سالاری دینی در جامعه است که با توجه به اصل یکصدم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هدف از شکل گیری شوراهای اسلامی پیشرفت سریع برنامه های مختلف و تامین امور رفاهی مردم است . پالیز گیر افزود با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جایگاه و منزلت شوراهای اسلامی بیش از پیش ارتقاء پیدا یافته است . وی افزود: فرمانداری ساوجبلاغ تمام تلاش خود را در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید به کار می گیرد تا رضایتمندی آحاد جامعه را فراهم نماید . وی با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال دولت ؛ ملت ، همدلی و همزبانی افزود ، شوراهای اسلامی به عنوان حلقه های رابط دولت و ملت با داشتن سرمایه گراسنگ اعتماد عمومی و تکیه بر اصل وظیفه شناسی و دانش عمومی در راستای تحقق این شعار گام بر می دارند . پالیز گیر در خاتمه بر زیبا سازی شهرها و روستاها ، پایبندی به قانون ،آینده نگری و دور اندیشی ،توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ، رعایت استاندارد ها و ایمن سازی ابنیه ها ، راهبرد حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی ؛ حفظ و تولید فضای سبز و پاسداری از محیط زیست و مشارکت دادن جوانان و بانوان در توسعه نشاط اجتماعی را مورد تاکید قرار داد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود