28 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142217

برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمام ایام سال اجرا شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمام ایام سال اجرا شود


معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج، در جلسه هماهنگی برنامه ریزی برای گرامیداشت روز جانباز گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، باید در جامعه ریشه دار و پایدار باشد. بنابراین اجرای برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید برای تمام ایام سال باشد، نه فقط در ایام خاص.
عسگری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با اشاره به جانفشانی های این عزیزان برای تحقق اهداف و حفظ ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد:امروز، نیاز جامعه ما، یاد آوری حس تکلیفی است که رادمردان جبهه های دفاع مقدس نسبت به ارزش های جمهوری اسلامی داشتند. نسل های بعدی انقلاب، باید بدانند که پدرانشان برای حفظ اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده اند. وی افزود: تکریم شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس، یکی از شیوه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
معاون فرماندار کرج، در ادامه خاطرنشان ساخت: در شهرستان کرج بالغ بر 12 هزار جانباز بومی و 8 هزار جانباز مهاجر از سایر نقاط کشور سکونت دارند که این آمار نشان از اهمیت فرهنگ شهادت طلبی در این کلانشهر دارد. عسگری، همچنین به گرامیداشت دو مناسبت مهم دوم و سوم خرداد ماه اشاره کرده و گفت: همزمانی گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و روز فتح خرمشهر، می تواند فرصت مناسبی برای اجرای مشترک برنامه ها و با استفاده از توان بیشتر برای برپایی هر دو مناسبت باشد. این مسئول خاطر نشان ساخت: تجلیل از جانبازان یکی از شیوه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.اما علاوه بر آن، برای جاودانه شدن ارزش هایی که این عزیزان بخاطر آن ایثار نموده اند، باید برنامه ریزی های منسجمی صورت داد تا این ارزش ها به بهترین نحو ممکن به نسل های آینده منتقل گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود